Ceny nowego Range Rovera zostały potwierdzone w Nowej Zelandii

Land Rover Nowa Zelandia ujawnił ceny Całkowicie nowy Range Rover pojawi się tutaj w połowie tego roku. Na początku gama zostanie uzupełniona o modele z silnikami wysokoprężnymi i benzynowymi, a wkrótce potem pojawią się hybrydy typu plug-in (PHEV).

D300 i D350 są napędzane 3,0-litrowym silnikiem Diesla Range Rover w różnych wariantach, podczas gdy P530 otrzymuje całkowicie nowy silnik V8 z podwójnym turbodoładowaniem od BMW. Modele PHEV P510e łączą sześciocylindrowy silnik benzynowy Land Rovera, akumulator litowo-jonowy o pojemności 38,2 kWh i silnik elektryczny o mocy 105 kW w połączeniu ze skrzynią biegów.

Krótki rozstaw osi D300 SE zaczyna się od 209 900 USD, podczas gdy dwa modele SWB HSE są następne, z D350 HSE spada o 239 900 USD, a P530 HSE będzie kosztować 254 900 USD. Aktualizacja P530 do specyfikacji 1st Edition lub SV będzie kosztować odpowiednio 289 900 USD i 339 900 USD.

Pierwsza dostawa całkowicie nowych Range Roverów dotrze do Nowej Zelandii w połowie tego roku.

dostarczony

Pierwsza dostawa całkowicie nowych Range Roverów dotrze do Nowej Zelandii w połowie tego roku.

Zaoferowane zostaną również trzy wersje hybrydy plug-in P510e; HSE za 269 900 $, CV za 294 900 $, a SV za 359 900 $.

Czytaj więcej:
* Ujawniono zupełnie nowego Range Rovera
* Możesz najpierw zdobyć pierwszą wersję Range Rovera IOC
* Zachowaj spokój, ale teraz możesz kupić elektrycznego Range Rovera
* Velar wybiera mniej uczęszczaną drogę dla Range Rovera: rzeczywistą drogę

Są też modele z długim rozstawem osi, które po raz pierwszy mają warianty siedmiomiejscowe. Siedmiomiejscowy LWB D350 HSE rozpoczyna rozszerzoną gamę od 249 900 USD, podczas gdy P530 Autobiography wyląduje za 279 900 USD lub 284 900 USD za wersję siedmiomiejscową. Asortyment przewyższa LWB P530 SV przy 384 900 USD.

Tak, są to wygórowane ceny, ale dostajesz za to dużo luksusu.

dostarczony

Tak, są to wygórowane ceny, ale dostajesz za to dużo luksusu.

Oznacza to, że chociaż modele z najwyższej półki mają wyższą cenę niż obecne modele Range Rover, modele podstawowe są tańsze.

Land Rover ogłosił również szereg innych modeli PHEV, które dołączą do jego oferty jeszcze w tym roku, w tym: Evoque P300e R-Dynamic SE (117 900 USD) i para pierścieniowy Modele P400e R-Dynamic (139 900 USD SE i 149 900 USD HSE).

Według Land Rovera Evoque PHEV będzie miał zasięg 55 km na napędzie elektrycznym, a Velar PHEV 53 km. Jednak pełnowymiarowy Range Rover będzie miał zasięg 113 km, a oczekiwany rzeczywisty zasięg globalny to co najmniej 80 km.

Velar (na zdjęciu) i Evoque również otrzymują modele PHEV.

dostarczony

Velar (na zdjęciu) i Evoque również otrzymują modele PHEV.

„Nowe modele Range Rovera PHEV są świetną opcją na początek dla tych klientów, którzy mogą być niechętni przejściu na samochód elektryczny”, mówi Steve Kensington, dyrektor generalny Land Rover w Nowej Zelandii.

„Nowy Range Rover to bez wątpienia najbardziej pożądany luksusowy SUV na rynku – pisze kolejny rozdział dla tej niezwykle wyjątkowej marki znanej z przełomowego wyróżnienia.

„Nie jest zaskoczeniem, że nowy Range Rover pobił rekord z ponad 60 przedsprzedażami dokonanymi zaledwie kilka godzin po ujawnieniu go klientom w Nowej Zelandii – spodziewamy się, że popyt ponownie wzrośnie, gdy pojazd zostanie wprowadzony na rynek w tym kraju”.

Oczekuje się, że pierwsza dostawa nowych Range Roverów pojawi się w Nowej Zelandii w połowie 2022 roku, a modele Range Rover SV i PHEV pojawią się jeszcze w tym roku. Kenchington mówi, że firma ma nadzieję na uzyskanie znacznej alokacji produkcji po ogromnym popycie na samochód.

Warianty Evoque i Velar PHEV zadebiutują w Nowej Zelandii w maju i można je już teraz zamawiać.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *