CES 2023: Zapowiedziano przenośny projektor XGIMI MoGo 2 Pro z technologią podobną do autofokusa

CES 2023: Zapowiedziano przenośny projektor XGIMI MoGo 2 Pro z technologią podobną do autofokusa

XGIMI zaprezentowało nowy przenośny projektor na targach CES 2023 w Las Vegas. Projektor 1080p, nazwany MoGo 2 Pro, jest wyposażony w najnowszą wersję technologii Smart Screen Adaptive firmy XGIMI, która pomaga dostosować wyświetlacz do położenia powierzchni wyświetlacza.

Mając zaledwie 6,54 cala wysokości, MoGo 2 Pro można zamontować pod dowolnym kątem. Ponadto fakt, że waży tylko 2,2 funta (0,99 kg), sprawia, że ​​projektor jest łatwy do przenoszenia. Według firmy, projektowi zwrócono szczególną uwagę na strukturę „wysokiej jakości piaskowca w kolorze mokka złota”, która zachowuje elegancję, a jednocześnie wtapia się w otoczenie.

XGIMI twierdzi, że MoGo 2 Pro zapewnia kinową jakość z ostrymi obrazami, które wyskakują z ekranu. Może wyświetlać 200-calowe obrazy z jasnością ISO ponad 350 lumenów i obsługuje maksymalną rozdzielczość 1080p z obsługą HDR 10.

Firma nie ujawniła specyfikacji baterii projektora, ale poprzedni model — MoGo Pro — ma działać od 2 do 4 godzin podczas oglądania wideo. Jego ulepszenie powinno działać przez taki sam czas przy pełnym naładowaniu, jeśli nie dłużej. Poprzedni model miał też głośniki Harmon Kardon i obsługę Dolby Audio.

XGIMI twierdzi, że jego celem jest sprawienie, by inteligentne projektory były łatwe w użyciu, przy jednoczesnym poświęcaniu jak najmniejszej ilości czasu na dostosowanie wyświetlacza. Ustawienie zwykłego projektora w nowym miejscu może być dość trudne, ale technologia ISA 2.0 zastosowana w MoGo 2 Pro pozwala każdemu cieszyć się filmowymi wrażeniami w ciągu kilku sekund – w różnych środowiskach. To tak proste, jak „wskaż i graj”.

xgimi isa 2.0 Technologia ISA mierzy czas potrzebny do odbicia fali świetlnej po uderzeniu w powierzchnię projekcyjną (Zdjęcie: XGIMI)

ISA 2.0 działa na zasadzie pomiaru czasu potrzebnego do odbicia fali świetlnej po uderzeniu w powierzchnię projekcyjną i rysuje szczegółową mapę przestrzeni, w której się znajduje. Uzyskane dane służą do dopasowania rzutu na powierzchnię. Druga iteracja znacznie poprawia ilość rejestrowanych szczegółów dzięki ulepszonej jednostce percepcji głębi 3D ToF.

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *