dostarczony
Możesz podarować swojemu Citroenowi Ami płomienie, dodając mu jeszcze więcej mocy. Wyraźnie.
ten Citroën Ami wystartuje w Wielkiej Brytanii w przyszłym roku z 1000 rezerwacji i kolejnymi 14 000 wyrażeniami zainteresowania. Tym, co powinno wzbudzić większe zainteresowanie, jest to, że możesz nosić własne ciuchy Ami płomienie. Oczywiście większa prędkość i moc.
Sześć grafik wykonanych przez Citroena będzie dostępnych dla klientów z Wielkiej Brytanii, w tym Jungle, Tutti Frutti, British Globetrotter, Camo, Tribe i Trendy, które wyglądają jak potrzeba prędkości Predefiniowana grafika.
Ale ci z Francji będą mogli tworzyć własne, niestandardowe projekty, w tym płomienie, a także własne obrazy, jeśli sobie tego życzą.
Moja mała mama jest małym elektrycznym samochodem w mieście, Prawnie sklasyfikowany jako quadMa 1290 mm szerokości i tylko 2410 mm długości. Osiąga maksymalną prędkość 45 kilometrów na godzinę i zasięg 70 kilometrów, co oznacza, że najlepiej nadaje się na krótkie wycieczki do lokalnych sklepów lub małe dojazdy.
Czytaj więcej:
* Niedzielna przejażdżka: Citroen C3 Shine
* Samochody, które dają wspomnienie nostalgicznego kłusa
* Wysokość 5 nowego średniej wielkości SUV-a Citroena
* Mniej mrowienia, większy komfort w nowym Citroenie C4 Cactus
Niestety, Citroen zbuduje Ami tylko z kierownicą po lewej stronie, co oznacza, że nie będzie miał oficjalnej premiery w Nowej Zelandii. Europejscy nabywcy mogą go kupić za 6900 euro (11 503 NZD).
Dostępne będą również opcje najmu w formie kaucji i płatności miesięcznych, wprowadzono również opcje najmu krótkoterminowego.
„Filozofią Ami jest to, że powinien być tak przystępny cenowo jak telefon komórkowy” – powiedział Vincent Cope, dyrektor generalny Citroena. Autosamochód w Wielkiej Brytanii.
Najwyraźniej około 80 procent z 9000 klientów Ami było nowych w Citroenie, a ta połowa kupiła samochód bez wizyty u dealera.
„Dla nas to jeden z wyrazów tego, czym jest dzisiaj Citroen i otwiera drogę do nowej gospodarki e-commerce.
„Dziś Citroën ma na celu zapewnienie spersonalizowanej mobilności w atrakcyjny i przystępny sposób. Jeśli wszyscy chcemy 500 km zasięgu, wszechstronnych osiągów i pełnej autonomii, wszyscy musimy być gotowi zapłacić 100 000 funtów za samochód rodzinny.
„W Citroenie uważamy, że to nie jest właściwa ścieżka i będziemy agresywni w naszych wysiłkach, aby zapewnić alternatywy”.