Wszyscy uwielbiają dobrą zagadkę, ale wydaje się, że Air New Zealand nie wywołał tego rodzaju spekulacji, na jakie liczyli dzięki swojej najnowszej ofercie.
Linie lotnicze Udostępnij zdjęcie W mediach społecznościowych, w poniedziałek rano, ekipa inżynierów szła w kierunku dwóch gigantycznych drzwi z numerem 22, drażniąc swoich zwolenników komentarzem, który brzmiał: „Po 5 latach drzwi stodoły 22 są wreszcie otwarte”.
Niektórym przyszło mi do głowy ten post”.Obszar 51’: Pustynna amerykańska baza wojskowa, którą według teorii spiskowych rząd wykorzystuje do badania przechwyconych obcych samolotów.
Inni chcieli tylko wiedzieć, kiedy linia lotnicza nadal zajmuje się sprawą kryzys call centerJuż miał odpowiadać na ich telefony.
Czytaj więcej:
* Szczegóły Air NZ planuje przenieść swoją siedzibę do odnowionego „kampusu” na lotnisku w Auckland
* Rzuć okiem na luksusowe nowe fotele biznesowe Air New Zealand
* „Wiodące” ekonomiczne kapsuły do spania Air New Zealand to tylko łóżka piętrowe
„Czy to tam są zamknięci pracownicy obsługi klienta? Czy może siedzi tam jedyna osoba, która może odebrać telefon?”, zapytał jedna osoba.
„Co jest w hangarze 22? Nieodpowiadające wiadomości e-mail lub centrala PBX z miejscem na dysku, aby nigdy nie przechowywać muzyki? Inny powiedział.
Hangar 22 to ściśle tajne centrum rozwoju produktów linii lotniczej — „laboratorium innowacji”, w którym nowe, ściśle tajne produkty są testowane i modyfikowane, czasami przez lata.
To tam linia lotnicza rozwinęła swoje przełomowe możliwości „Ekspercka ekonomia” Prototyp, który umożliwi pasażerom klasy ekonomicznej leżenie w „sypialniach”.
Od pięciu lat linia pracuje nad Luksusowe fotele nowej klasy biznes Z przesuwanymi drzwiami zapewniającymi prywatność.
Wprowadzone do Departamentu Transportu Stanów Zjednoczonych na początku tego roku fotele Business Premier Luxe zostały zaprezentowane z przodu kabiny Boeinga 787-9 Dreamliner w klasie biznes. W zgłoszeniu są one określane jako „skrzydła”, które będą długością materaca królowej.
Air New Zealand poprosił o zatwierdzenie siedzeń do 29 kwietnia 2022 r. „aby móc przystąpić do certyfikacji i instalacji”, wskazując, że jest gotowy do uruchomienia we wrześniu nieprzerwanego połączenia z Auckland do Nowego Jorku.
Ponieważ wiele międzynarodowych tras zostało wznowionych w lipcu, wydaje się, że nadszedł czas, aby odnowić samolot, który zbierał naftaliny w magazynie.
Linia lotnicza organizuje wydarzenie w poniedziałek po południu, które może ujawnić wszystko, ale nie musi. Goście przygotowują się do odwiedzenia Laboratorium Innowacji, aby „doświadczyć przyszłości lotu z pierwszej ręki, gdy będziemy na nowo wyobrażać sobie naszą kabinę od jednego końca do drugiego”.
Co sugeruje, że ta zmiana to coś więcej niż tylko kilka nowych miejsc w klasie biznes. Czekajcie na więcej.