Coca-Cola Zero Sugar wykorzystała sztuczną inteligencję (AI) do stworzenia zupełnie nowej typografii, która może „odkryć” ukryte litery wewnątrz każdej butelki, puszki i filiżanki napoju.
Po przeformułowaniu w 2021 r. w celu nadania mu nowego smaku, ten uwielbiany napój bezcukrowy dodaje teraz swój własny „głos” poprzez ekspresję cyfrową w ramach globalnej kampanii „Najlepsza cola wszechczasów”.
W ramach tej inicjatywy wyszkolono algorytm wykrywania obiektów, aby znajdował kształty liter na ponad 100 000 zdjęć składników Coli Zero Sugar – od płynnej kondensacji, przez skupione bąbelki, po musowanie w powietrzu.
Powstałą typografię wykorzystano do stworzenia słów i komunikatów, dając produktowi możliwość „przemówienia samego za siebie” po raz pierwszy i zapraszając fanów do poznania produktu zarówno fizycznie, jak i cyfrowo.
Ta innowacyjna inicjatywa skierowana jest również do odbiorców z pokolenia Z za pośrednictwem marketingu TikTok, w którym interaktywny filtr TikTok pozwala fanom na nadanie własnego charakteru „It's Gonna Be Me”, nowemu hymnowi Coke Zero Sugar w 2024 r., za pośrednictwem śpiewającej butelki Coke Zero Sugar. . Innowacyjna funkcja dodaje futurystycznego akcentu nostalgicznej piosence.
Co więcej, fani i początkujący producenci będą mogli jeszcze w tym roku zremiksować bibliotekę charakterystycznych dźwięków Coke Zero, w tym satysfakcjonujący trzask otwierania lodowatej puszki i znajome musowanie płynu, w oryginalne utwory.
Kampania jest promowana wieloma kanałami, w tym interaktywnymi reklamami out-of-home, parodiami wideo w mediach społecznościowych i wielozmysłową aktywacją w sklepach. Automaty sprzedające aktywowane kodem QR poprowadzą masową akcję próbkowania coli Zero Sugar, a skupiona na muzyce kreacja „Just Add Zero” będzie promować napój jako pyszny dodatek do potraw z całego świata.
„Zawsze wiedzieliśmy, że smak Coli Zero Sugar mówi sam za siebie, ale chcieliśmy przyjrzeć się bliżej, aby zobaczyć, co produkt ma do powiedzenia” – powiedziała Oana Vlad, starszy dyrektor ds. strategii globalnej w The Coca-Cola Company. „Spojrzeliśmy w głąb siebie, aby znaleźć twórczą inspirację do stworzenia pierwszej i najbardziej innowacyjnej cyfrowej/społecznej wersji „Najlepszej coli wszechczasów?” na randkę. Coke Zero Sugar znalazła kreatywne i eksperymentalne sposoby na zaangażowanie konsumentów, ale brakowało jednego głosu. Jak dotąd.
“Najlepsza cola w historii?” Według Vlada kampania ma opierać się na dobrym roku 2023 Coke Zero Sugar, który zapewnił silny wzrost dzięki integracji innowacji smakowych z doświadczeniami cyfrowymi/IRL za pośrednictwem platformy Coca-Cola Creations. „Cieszymy się, że możemy utrzymać tę dynamikę w 2024 r. i później” – dodała.
Powiązane artykuły:
Coca-Cola znalazła się w pierwszej dziesiątce reklamodawców, ale L'Oréal nadal dominuje
Coca-Cola: „Transformacja cyfrowa to w 50% strategia i w 50% kultura”