Coraz więcej właścicieli firm zwraca się do sztucznej inteligencji, TikTok i Facebooka za pomocą filmów, aby przyciągnąć klientów

Coraz więcej właścicieli firm zwraca się do sztucznej inteligencji, TikTok i Facebooka za pomocą filmów, aby przyciągnąć klientów

Wirusowe filmy instruktażowe na TikTok i szybkie hasła generowane przez sztuczną inteligencję pomogły szewcowi z Turangi przenieść jego zawód, który ma wielowiekową historię, na nowy poziom.

Firma obuwnicza Shane’a Barra należy do rosnącej grupy małych firm, które wykorzystują nowe technologie i platformy mediów społecznościowych, aby dotrzeć do nowych i większych odbiorców.

powiedział Barr Zatoka obfitości razy Nakręcił około 1000 filmów i postów na TikTok i Facebooku, i chociaż jego praktyki dotyczące gadżetów się nie zmieniły, zmieniło się jego podejście do nowych technologii cyfrowych.

Szewc, którego biznes znajduje się w centralnej dzielnicy biznesowej Tauranga, powiedział, że jego wczesne wypady do wideo były ciężkie na jego terytorium sprzedaży, ale po kilku „niezłych komentarzach” zmienił taktykę i dużo się opłacił.

„Od tego czasu staram się, aby filmy były bardziej przydatne i wartościowe”.

Jego filmy — w tym krótkie wskazówki dotyczące ponownego wykorzystania podeszew butów, czyszczenia „wkładek do schowków” lub ratowania Birkenstocków przed wyrzuceniem na wysypisko — okazały się wielkimi hitami wśród widzów.

Jego kanał Tik Tok ma ponad 1,3 miliona polubień i blisko 39 000 obserwujących.

Zwiększyło to jego bazę klientów, a interesy szły dobrze, powiedział: „Jesteśmy bardzo zajęci”.

Sztuczna inteligencja to kolejna koncepcja, którą Barr wykorzystał do pomocy w tworzeniu szybkich logo i korzystał z czatu na swojej stronie internetowej.

Barr był jedną z historii sukcesu programu Digital Enhancement Ministerstwa Biznesu, Innowacji i Zatrudnienia. Liczby pokazują, że bezpłatny program Digital Boost — który uczy firm umiejętności cyfrowych — miał prawie 62 000 aktywnych użytkowników więcej niż zakładany cel 30 000, w tym 4822 zarejestrowanych użytkowników w Bay of Plenty.

Dzięki platformom cyfrowym i sprytnej taktyce marketingowej Parr naprawia buty dla ludzi, którzy przysyłają je do niego z całej Nowej Zelandii – nawet z Invercargill.

READ  Akcje Sky TV spadły po potwierdzeniu rozmów o przejęciu MediaWorks

Większość tego ruchu pochodziła z witryny, w której spędził 500 godzin.

„Mieliśmy ludzi z odległych miejsc, którzy są teraz naszymi klientami”.

Dyrektor departamentu ds. Innowacji, Malcolm Lowe, powiedział, że program jest platformą finansowaną przez rząd we współpracy z sektorem prywatnym i powstał w odpowiedzi na Covid-19 oraz wyzwania, przed którymi stoją firmy, aby utrzymać otwarte drzwi.

Początkowo przeznaczono 2500 USD na bezpłatne szkolenia dla 30 000 małych firm lub 15 milionów USD, ale udostępniono dodatkowe 61,5 miliona USD na dalszy rozwój i rozbudowę platformy Digital Boost Educate.

Shane Barr mówi, że media społecznościowe pomogły mu w pracy.  Zdjęcie/Alex Cairns
Shane Barr mówi, że media społecznościowe pomogły mu w pracy. Zdjęcie/Alex Cairns

„Jednym z naszych kluczowych celów jest opracowanie kompleksowej pięcioletniej strategii/programu działań na rzecz wzmocnienia pozycji cyfrowej. Nasze ambicje sięgają jeszcze dalej, ponieważ łączymy siły z partnerami z sektora prywatnego w Digital Boost Alliance, aby kontynuować budowanie pięcioletniej mapy drogowej, dostosowując wszystkie nasze wysiłki, aby Nowa Zelandia była w pełni cyfrowa do 2030 r.”

Digital Boost Alliance był wspólnym wysiłkiem organizacji sektora prywatnego i rządu, składającym się z 37 dużych firm, w tym gigantów, takich jak Google, The Warehouse Group i ASB.

Jako kraj, powiedział Lowe, Nowozelandczycy wspierają kupowanie lokalnych firm i zachęcają małe firmy.

„Wyzwaniem nie była niechęć Nowozelandczyków do wspierania lokalnych małych firm, ale raczej to, by małe firmy zyskały cyfrową obecność, aby konsumenci wiedzieli, że tam są”.

W Zatoce Obfitości szkolenia były prowadzone przez takie grupy, jak East Bay Chamber of Commerce, Western Affair, Bakehi Ura, Katach Katikati i Tauranga Chamber of Business.

Matt Cowley, dyrektor generalny Izby Handlowej Tauranga, powiedział, że wielokanałowa obecność umożliwia firmom kontakt z szeroką gamą potencjalnych klientów, gdziekolwiek się znajdują.

„Niezależnie od tego, czy Twoja firma sprzedaje bezpośrednio konsumentom, czy innym firmom, ludzie stale korzystają ze swoich urządzeń. Kanały cyfrowe mogą być opłacalnym sposobem uzupełnienia szerszej strategii marketingowej i budowania silniejszych relacji z rynkiem docelowym.”

READ  Qantas zapowiedział znaczny wzrost usług do Nowej Zelandii

Leeann Bassett z Face Up, która prowadziła program Digital Boost w Tauranga, powiedziała, że ​​technologia cyfrowa jest niezaprzeczalną częścią sukcesu marketingowego firmy.

Powiedziała, że ​​program był niesamowity, ponieważ wszystko zostało omówione i zostało podzielone na różne moduły szkoleniowe, a także przeprowadzono wywiady wideo z grupą ekspertów.

Redwalk Treewalk Rotorua, dyrektor i dyrektor ds. wysokości, Bruce Thomasen, powiedział, że Digital Boost miał na celu maksymalizację możliwości sprzedaży bezpośredniej odwiedzającym za pośrednictwem kanałów online, a także, aby ich strona internetowa i interakcje z klientami były bezproblemowe i pomogły zwiększyć konwersję.

„Większość odwiedzających korzysta z urządzeń mobilnych, więc zapewnienie 100-procentowej skuteczności w zapewnianiu naszej obecności online za pośrednictwem urządzeń mobilnych było najważniejsze, ponieważ jedno kliknięcie od rezerwacji biletu i uzyskania transmisji na żywo z Instagrama i Facebooka utrzymuje zawartość w czasie rzeczywistym. szczęście, ponieważ las jest tak atrakcyjny, a zaangażowanie organiczne było dla nas doskonałym źródłem rekomendacji”.

Udaj się wzdłuż Redwoods' Treewalk Nightlights, oświetlonym, wzniesionym leśnym szlakiem.  Zdjęcie / Redwoods Treewalk
Udaj się wzdłuż Redwoods’ Treewalk Nightlights, oświetlonym, wzniesionym leśnym szlakiem. Zdjęcie / Redwoods Treewalk

Sztuczna inteligencja również zmieniła reguły gry.

„Wykorzystywanie sztucznej inteligencji do odpowiadania na pytania gości w czasie rzeczywistym online również zmieniło zasady gry, oszczędzając czas personelu, który w przeszłości był wykorzystywany do odpowiadania na pytania gości podczas rezerwacji. Teraz nasz chatbot jest w stanie przewidzieć i odpowiedzieć na około 99 procent pytania, które mogą mieć goście bez konieczności angażowania naszego zespołu”.

Sprzedaż online przed Covidem stanowiła około 10 procent sprzedaży bezpośredniej, w środowisku post-Covidowym, które przeniosło się do 20 procent sprzedaży. Thomasin powiedział, że coraz więcej osób preferuje bezpośrednie zakupy online i jest bardziej zadowolonych.

Carmen Hall jest dyrektorem ds. wiadomości w Bay of Plenty Times i Rotorua Daily Post, zajmując się wiadomościami biznesowymi i ogólnymi. Od 25 lat jest laureatką nagrody Voyager Media Award i dziennikarką.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *