Oczekuje się, że cena złotego kiwi w przyszłym tygodniu będzie wynosić od 3 do 4 dolarów za kilogram. Załączone zdjęcie
Owoce i warzywa były w kwietniu o 22,5 procent wyższe niż rok temu – ale to nie koniec złych wiadomości, ponieważ ceny kwietniowe spadły nieznacznie (2,9 procent) w porównaniu z marcowym maksimum.
W porównaniu z kwietniem ubiegłego roku średnia cena kilograma awokado wzrosła ponad dwukrotnie; pomidory wzrosły o 77 procent; Ziemniaki – podstawowy produkt, na którym ludzie polegają na niskiej cenie – podskoczyły o 34 procent.
Prezes United Fresh, Jerry Prendergast, powiedział, że ceny pomidorów, awokado i słodkich ziemniaków wzrosły z powodu „nadzwyczajnych” nieurodzajów.
„Oczekuje się, że w miesiącach zimowych pomidory pozostaną w wyższych cenach za kilogram, biorąc pod uwagę, że trudniej jest je uprawiać w dni o słabym oświetleniu i chłodniejszej pogodzie”.
reklama
Prendergast powiedział, że wraz z nadejściem zimnej zimy obfita podaż warzyw na rynku ulegnie spowolnieniu.
„W tym tygodniu obserwujemy ochłodzenie, które spowolni wzrost, zmniejszy to, co jest dostępne na rynku i odwróci obfitą podaż, którą obserwujemy teraz.
„Pogoda była ciepła i mokra, co przyniosło dobre plony; teraz, gdy zbliża się zima, wzrost spowalnia. Moje przesłanie [is] Zawsze kupuj w sezonie, a to generalnie oznacza, że dostaniesz dobrej jakości owoce i warzywa”.
Tygodniowy bestseller Jerry’ego Prendergasta:
reklama
Brokuły i warzywa liściaste
Średnia cena: 2-2,50 USD
Prawie wszystkie zielone warzywa liściaste na następne kilka dni są dobrej jakości, jednak zmieni się to wraz z zimnem. Buraki srebrzyste, seler i szpinak to przykłady tej grupy wartościowych zielonych warzyw liściastych.
Sałata Cos i sałata lodowa kosztują od 3 do 4 USD za sztukę, a brokuły od 3 do 4,50 USD.
kiwi
Średnia cena: 3-4 kg (złote kiwi)
Wartość owoców kiwi jest najwyższa, ponieważ widzimy mnóstwo opakowań eksportowych. Ta dodatkowa objętość nie potrwa długo.
Mandarynka
Średnia cena: 4-6 kg (w zależności od rozmiaru)
Cena detaliczna będzie się różnić w zależności od jakości i wielkości owoców. Owoce o większych rozmiarach będą miały wyższą cenę w porównaniu z owocami o mniejszych rozmiarach.
Zobaczysz także sklepy detaliczne oferujące promocje mandaryńskie jako liderzy strat, ponieważ jest to świetna karta do losowania dla konsumentów.
„Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie.”