Covid-19: Czas oczekiwania na crowdsourcing online w fast foodach na poziomie 3 w Auckland

Na wynos powraca na 3 poziom alarmu w Auckland.

Lawrence Smith/Personel

Na wynos powraca na 3 poziom alarmu w Auckland.

a Przejdź do poziomu alertu 3 Często idzie to w parze z długimi kolejkami w fast foody. Ale jedna strona internetowa próbuje pomóc Aucklanders pokonać tłumy i jak najszybciej zdobyć swój pierwszy haszyszowy brąz.

W oczekiwaniu na przejście Oakland na poziom 3 o 23.59 we wtorek, zespół z tyłu czas w kolejce Serwis dokonał pewnych modyfikacji.

We wtorek w restauracjach Oakland McDonald’s, Kentucky i Burger King uruchomiono nową funkcję czasu oczekiwania na fast food o godzinie 20:00.

Pomyśleliśmy po pięciu tygodniach [level 4] Zamknięcie w Auckland było dobrym sposobem na uwolnienie się od ograniczeń [level 4]Ben Crawford, jeden z założycieli Libby i Ben powiedział: rzeczy.

Czytaj więcej:
* Covid-19: Wykorzystaj dane Ministerstwa Zdrowia, aby znaleźć daty szczepień jednym kliknięciem
* Covid-19: Opiekun z Auckland przekracza granicę Auckland-Waikato w celu „przygody” i KFC
* Covid-19: Crowdsourcing w celu znalezienia czasu oczekiwania w testowych miejscach i supermarketach w zamknięciu
* Koronawirus: kolejki, długie oczekiwanie i zarządzanie ruchem w wyścigu Kiwi po fast food

„Widzieliśmy, jak długie kolejki były w przeszłości podczas przeprowadzki do [level 3]Miejmy więc nadzieję, że strona internetowa pomoże rozłożyć wzrosty nieco bardziej w ciągu najbliższych kilku dni”.

Jest bardzo podobny do funkcji strony testowej i czasu oczekiwania w supermarkecie na stronie internetowejTa funkcja opierała się na informacjach z crowdsourcingu. Crawford powiedział, że ponieważ jest oparty na istniejącej platformie, budowa zajęła około godziny.

Spodziewał się wzrostu na stronie od około 23:00, ponieważ kolejki zaczęły się formować w oczekiwaniu na zmianę poziomu o 23.59. Od tego momentu, myślę, że ruch internetowy zmniejszy się do środy rano.

Witryna, stworzona niedawno przez agencję cyfrową Libby i Ben w zeszłym roku Rozszerzył swoją funkcjonalność o dane kliniki szczepień. Ta funkcja pomogła ludziom zarezerwować szczepionki na podstawie ich dostępności w pobliskich klinikach.

W minionym tygodniu stronę odwiedziło około 40 tysięcy użytkowników.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *