COVID-19: Jak główni partnerzy handlowi postrzegają Nową Zelandię? Chiny „patrzą na nas”, podczas gdy inni postrzegają nas jako „nieprzygotowanych” – Badania

COVID-19: Jak główni partnerzy handlowi postrzegają Nową Zelandię?  Chiny „patrzą na nas”, podczas gdy inni postrzegają nas jako „nieprzygotowanych” – Badania

Granice Nowej Zelandii są obecnie otwarte tylko dla obywateli, stałych mieszkańców, dyplomatów lub uprawnionych podróżnych z Pacyfiku. Inni podróżni powinni mieć krytyczny i zatwierdzony cel przyjazdu do Nowej Zelandii.

Jest to w przeciwieństwie do wielu innych rozwiniętych krajów na całym świecie, które już otworzyły swoje granice dla w pełni zaszczepionych obcokrajowców.

Dyrektor generalny New Zealand Story, David Downes, powiedział w czwartek, że badanie stanowi dla Nowej Zelandii znaczącą okazję do wykorzystania pozytywnych atrybutów obserwowanych przez głównych partnerów handlowych w tym kraju. Badanie wykazało, że międzynarodowi konsumenci nadal w dużej mierze kojarzą Nową Zelandię z pozytywnymi wartościami, takimi jak pomysłowość, troska i szacunek, a także z miejscem dla społeczności, uczciwości i produktów premium.

Jednak lokalne firmy będą musiały zmierzyć się z trudną rzeczywistością, która pojawia się na wybranych rynkach.

Według badań są to globalne przesunięcia w postrzeganiu Nowej Zelandii w latach 2020-2021:

Zjednoczone Królestwo

W przypadku Wielkiej Brytanii mocne strony Nowej Zelandii stają się coraz bardziej skoncentrowane z odległości od naszej lokalizacji. Ponieważ Wielka Brytania chce odbudować swój naród, istnieje poczucie, że mniejsza populacja Nowej Zelandii i odosobniona lokalizacja ułatwiły temu krajowi zarządzanie COVID-19 – jednak podejście rządu pozostaje bardziej skuteczne.

Australia

Australia musiała uporać się z urazą z powodu utraty wolności, więc Nowa Zelandia stała się w jej oczach bardziej ambitna. Nowa Zelandia przekształciła się z miejsca wartego odwiedzenia w potężny kraj, który podziwia Australia. Ponieważ Australia zmaga się z własnym przywództwem i reakcją na COVID-19, jej szacunek dla Nowej Zelandii, jej mieszkańców i przywództwa wzrósł.

Stany Zjednoczone Ameryki

Gdy Stany Zjednoczone odzyskują zaufanie, Amerykanie oceniają sukces od ochrony ludzi i bodźców ekonomicznych. Stany Zjednoczone podziwiają Nową Zelandię z zewnątrz, ale kwestionują logistyczne wyzwania i niepewność ekonomiczną zamkniętej granicy. Stany Zjednoczone wolałyby widzieć więcej pragmatyzmu.

READ  Czy eksploatacja dna morskiego jest ekonomiczną koniecznością czy ryzykiem?

Niemcy

Niewielkie przesunięcie z zewnątrz do wewnątrz może rozciągać się na tych, którzy są blisko, ale zraża tych, którzy są daleko. Niemcy postrzegają Nową Zelandię jako piękny i przyjazny kraj, ale bardzo zamknięty i odizolowany, z kilkoma pytaniami dotyczącymi naszej reakcji na COVID-19.

Chiny

Zaufanie Chin do siebie jako kraju i jego rządu jest większe niż kiedykolwiek i postrzegają Nową Zelandię jako „lekcję” społecznej równości, inkluzywności i harmonii. Nowa Zelandia jest postrzegana jako bardziej zaawansowana społecznie, bezpieczna i inkluzywna niż Europa i Stany Zjednoczone. Chiny spoglądają na strukturę społeczną Nowej Zelandii – to jeden z nielicznych krajów zachodnich, które obecnie na nią patrzą.

Japonia

Zaufanie Japonii do swojego kraju zostało poważnie zachwiane. Nowa Zelandia jest podziwiana za swoje piękno i wyluzowaną przyrodę, ale pod pewnymi względami jest również postrzegana jako nieco spóźniona. Nowa Zelandia musi być jaśniejsza – Japonia chce widzieć więcej Nowej Zelandii niż krajobraz i negatywne konotacje blokady.

Dubai

Dubaj ma dużą pewność siebie w swojej sytuacji i sytuacji COVID-19 w porównaniu z resztą świata. Uważa, że ​​Nowa Zelandia jest sama w sobie oazą, która musi być głośniejsza i bardziej zintegrowana na arenie międzynarodowej. Pandemia wzmocniła wizerunek Nowej Zelandii jako kraju odizolowanego, ale samowystarczalnego, ale Dubaj uważa, że ​​nasze podejście do COVID-19 jest nie do utrzymania w perspektywie długoterminowej. Brak wzroku w Nowej Zelandii często spycha nas do tyłu umysłu.

Indie

Indie Nowa Zelandia to bardzo pożądane, ale często nieuchwytne miejsce. Podczas gdy Nowa Zelandia wykazuje cechy, które sprawiają, że nasze produkty są pożądane, podobnie jak większość innych krajów zachodnich. Wyzwaniem dla Nowej Zelandii jest przekonanie Indii, że zasługujemy na premię.

Brazylia

Brazylijczycy postrzegają Nową Zelandię jako mały, ale postępowy kraj, który dobrze poradził sobie z COVID-19. Ochrona mieszkańców Nowej Zelandii jest pod wrażeniem, a rząd ma stały szacunek za przedkładanie ludzkiego życia nad gospodarkę.

READ  Aktualizacja Covid-19: 22 kolejne zgony, 15 250 nowych przypadków w społeczności, 830 hospitalizowanych

„Zamknięcie w świecie sprzed szczepień zyskało nam szacunek” – powiedział Downs w czwartek. „Jednak, gdy świat zaczyna się od nowa, wskaźniki szczepień i strategie ponownego otwarcia są nowymi miarami sukcesu.

„Największy sektor Nowej Zelandii… może skorzystać z dowodów, że świat dba o to, kim jesteśmy, jak żyjemy i jak traktujemy innych. Z tego badania wynika, że ​​globalna percepcja wciąż ewoluuje i rozszerza się.

„Aby zwalczyć wszelkie negatywne postrzeganie, musimy podkreślić pozytywy naszej reakcji na COVID-19 i to, jak pokazuje to podstawowe wartości, które inni w nas podziwiają; naszą troskę o ludzi i naszą gotowość do podejmowania trudnych decyzji właściwa rzecz.”

Downs twierdzi, że badanie podkreśla znaczenie dostosowania przekazu do międzynarodowej publiczności, aby Nowa Zelandia wyróżniała się jako partner handlowy – a kiedy nadejdzie czas, będziemy mogli powitać turystów, kupców i studentów z otwartymi ramionami.

Badanie oparto na 14 internetowych grupach konsumenckich i 13 rozmowach kwalifikacyjnych na 10 rynkach.

Pat Stephenson

„Obrońca popkultury. Pytanie o pustelnika w komedii. Alkoholista. Internetowy ewangelista”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *