Czy Audi może działać samodzielnie?

Czy Audi może działać samodzielnie?
Wyobraź to sobie z logo Audi zamiast znaczka Volkswagena.  mogło się zdarzyć.

dostarczony

Wyobraź to sobie z logo Audi zamiast znaczka Volkswagena. mogło się zdarzyć.

Audi może rozważać wejście do ute, na podstawie niektórych komentarzy, które ostatnio wygłosił jego szef.

Zapytany, czy Audi rozważa przejęcie przed rocznym sprawozdaniem finansowym Audi, dyrektor generalny Marcus Dessmann odpowiedział: „Nie mogę obiecać, że to zrobimy, ale przyglądamy się temu”.

Nie podano żadnych dalszych szczegółów, ale Duesmann dodał: „W rzeczywistości zaoferujemy – nie za daleko – być może coś”, sugerując, że projekt może być daleko od rurociągu.

Nowy Amarok będzie bazował na nowym Fordzie Ranger, który nie został jeszcze oficjalnie zelektryfikowany.

dostarczony

Nowy Amarok będzie bazował na nowym Fordzie Ranger, który nie został jeszcze oficjalnie zelektryfikowany.

Naturalne jest założenie, że Audi wykorzystuje jako bazę Volkswagena Amaroka, który sam bazuje na nowym Fordzie Ranger.

Czytaj więcej:
* Kolejna generacja Volkswagena Amaroka ponownie podniesiona
* Dyrektor generalny Volkswagena uważa, że ​​elektryczny pickup to „dobry pomysł”
* Pięć rzeczy: najbardziej przereklamowane samochody wszech czasów
* Ford i Volkswagen wprowadzają ostatnie poprawki do sojuszu

Jednak Amarok będzie oferowany z 3,0-litrowym silnikiem wysokoprężnym V6 lub, co bardziej prawdopodobne, z 2,0-litrowym silnikiem wysokoprężnym, a wiemy, że Audi mocno naciska, aby zelektryfikować swoją linię produkcyjną.

dostarczony

Ford dzieli się dziesięcioma rzeczami, które musimy wiedzieć o nowej trzeciej generacji T6 Ranger ute.

Biorąc pod uwagę, że Ford nie omawiał jeszcze hybrydy Ranger, nie mówiąc już o wersji całkowicie elektrycznej, Audi może potrzebować szukać gdzie indziej.

Mógłby wykorzystać platformę MEB, którą dzieli z Volkswagenem, a nawet platformę PPE w ramach Porsche Taycan i Audi e-tron GT, które obsługują napęd na wszystkie koła, aby stworzyć elektryczny pickup, który dobrze pasuje do wszystkich planów Audi. -elektryczny do 2020. 2030.

Plan ten może również umożliwić Audi potencjalne konkurowanie z ciężarówkami elektrycznymi w Ameryce, która jest już lukratywnym rynkiem z graczami takimi jak Ford F-150 Lightning, ciężarówka Hummer EV i Rivian R1T.

Audi mogłoby wejść na lukratywny rynek ciężarówek w Ameryce Północnej, gdyby udało się zrobić coś wystarczająco dużego.

dostarczony

Audi mogłoby wejść na lukratywny rynek ciężarówek w Ameryce Północnej, gdyby udało się zrobić coś wystarczająco dużego.

Herbert Diess, dyrektor generalny Volkswagena, również wyraził zainteresowanie elektrycznym pickupem, wiele mówiąc podczas niedawnej sesji Reddit „zapytaj mnie o cokolwiek”. Oczywiście nie oznacza to, że Volkswagen pracuje nad takim autem, ale po komentarzach Dussmanna wydaje się to coraz bardziej prawdopodobne…

Wiemy, że Audi w ciągu najbliższych kilku lat wprowadzi na rynek modele A6 z napędem benzynowym, więc szybki zwrot oferowany dzięki zastosowaniu kości Amaroka może pozwolić Audi dostarczyć produkt na czas, aby wejść do sprzedaży przed terminem 2030 r.

Jeśli Audi wejdzie na rynek z własną maszyną, to po raz pierwszy od Mercedesa Klasy X znakomity niemiecki producent wprowadził na rynek pickupa. I wiemy, jak to się skończyło…

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *