Debiut niesamowitej inicjatywy Black & Powerhouse dla Pierwszych Narodów

Debiut niesamowitej inicjatywy Black & Powerhouse dla Pierwszych Narodów

Dzisiaj firma Powerhouse ogłosiła nową, ekscytującą inicjatywę wspierającą kreatywność i rozwój gier wideo First Nations we współpracy z Agencją Kreatywną First Nations Przepiękna czerń.

„W Powerhouse jesteśmy podekscytowani możliwością współpracy z Awesome Black i włączeniem gier wideo do naszych programów” – powiedziała dyrektor generalna Powerhouse Lisa Havilah. „To ekscytująca okazja, aby podkreślić kulturowe znaczenie gier wideo i tego, jak mogą to zrobić, jako nowoczesne medium prezentować nowe i złożone pomysły w przystępny i interaktywny sposób.”

Inicjatywa będzie obejmować dwuletnią współpracę pomiędzy Awesome Black i Powerhouse, która – we współpracy z TAFE NSW – obejmie szereg kreatywnych programów i wydarzeń edukacyjnych, w tym bezpłatne warsztaty Creative Studio podczas wakacji szkolnych, skupiające się na konkretnych aspektach gier kreacja. Po przeprowadzeniu tych warsztatów staniesz się częścią programu Lang Walker Family Academy w Powerhouse Parramatta.

Zdjęcie: Rob Hockey

Współpracuję z zespołem Awesome Black

Dla założyciela Awesome Black, Travisa de Vriesa, ta współpraca była nieoczekiwana. „Awesome Black jest absolutnie zdumiony, że nasza praca nad tworzeniem gier wideo została w ten sposób doceniona” – powiedział. „Ta szansa stanowi podstawę do ugruntowania pozycji naszej twórczości jako dzieł o znaczeniu kulturowym, zarówno teraz, jak i w przyszłości”.

Jako przewodniczący igrzysk Ben Armstrong zgodził się z entuzjazmem de Vriesa. „Moją pierwszą reakcją było: „Och, och!” (Absolutnie tak) I bardzo dziękuję za cenną pracę wykonaną przez Chloe [Appleby] „Robiliśmy wszystko, co w naszej mocy, aby nas wysłuchać, być zauważonym, pomóc nam dostrzec znaczenie tego, co tworzymy w nowy sposób i wspierać przestrzeń dla Pierwszych Narodów w grach cyfrowych” – powiedział.

Oprócz warsztatów Powerhouse będzie wspierać naukę i rozwój umiejętności zespołu Awesome Black poprzez nawiązywanie relacji z partnerami branżowymi, ułatwianie możliwości mentoringu oraz wspieranie obecności na odpowiednich konferencjach, kursach i warsztatach w trakcie ich realizacji. Strach przed czarną planetą – Pierwsza gra wideo zespołu.

READ  Bing AI Chat And Copilot jest dostępny do wyszukiwania w Google Chrome

„Kiedy Ben i ja zaczęliśmy pracować nad tym projektem, mieliśmy wiele wielkich pomysłów i marzeń… [and] „Kiedy Ben powiedział mi, że Powerhouse dołączy do nas jako partner, byłem naprawdę zaskoczony” – powiedział De Vries. „Byliśmy bardzo szczęśliwi, że mogliśmy być częścią tej inicjatywy, ponieważ zespół Powerhouse docenia gry wideo i kulturę Pierwszych Narodów w obszarach, które zasługują na uznanie”.

Raz Strach przed czarną planetą – W momencie premiery nowej gry, która bada przesiedlenia rdzennych mieszkańców Australii, studio Awesome Black and Powerhouse zorganizuje wydarzenie branżowe, podczas którego zaprezentuje grę wraz z dokumentem deweloperskim prezentującym kreatywność Pierwszych Narodów zaangażowaną w tworzenie gry.

„Mam interesującą historię współpracy z muzeami, a muzea mają interesującą historię zajmowania się dziedzictwem Pierwszych Narodów” – powiedział De Vries. „To, że Powerhouse odgrywa kluczową rolę w budowaniu nowej generacji ekspresji kulturalnej Pierwszych Narodów za pośrednictwem gry wideo, jest niesamowite. Daje to temu, co tu robimy, siłę, o której nigdy nie myśleliśmy, że jest możliwa”.

Według Chloe Appleby, kuratorki ds. gier w Powerhouse, właśnie nad taką współpracą pracował zespół. „Wsparcie rosnącej społeczności graczy w Nowej Południowej Walii w tworzeniu unikalnych historii i dzieleniu się wiedzą było ważną siłą napędową pracy, którą wykonujemy w Powerhouse” – powiedziała.

„Jestem bardzo podekscytowany, że ta inicjatywa z Awesome Black nie tylko stworzy możliwości mentoringu w zespole w celu rozwijania ich gry, ale także umożliwi młodym twórcom zdobywanie wiedzy o tworzeniu gier… Strach przed czarną planetą „To ekscytująca i konieczna historia do opowiedzenia, która zainspiruje młodych twórców Pierwszych Narodów i aspirujących twórców gier do zrobienia tego samego”.

To właśnie ten poziom zrozumienia pokazał zespołowi Awesome Black, że ta współpraca była czymś wyjątkowym. Armstrong ujął to najlepiej: „To partnerstwo jest ważne, ponieważ Chloe i zespół Powerhouse autentycznie wspierają mieszkańców Pierwszych Narodów i branżę gier cyfrowych w Nowej Południowej Walii, tworząc sposoby, aby ludzie mogli cieszyć się, uczyć i odkrywać wspaniały świat gier cyfrowych .”

READ  Sony uruchomiło marketing „Na żywo z PS5” i twierdzi, że teraz „znacznie łatwiej” go kupić

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *