Delta Air Lines będzie jutro najnowszą linią lotniczą oferującą loty do Auckland, a gigant przewoźnika już wstrząsnął rynkiem transpacyficznym.
Linia lotnicza uznawana jest za jedną z największych linii lotniczych na świecie
Latem będzie latał między Los Angeles a Oakland codziennie i trzy razy w tygodniu od końca marca do końca października.
Jutrzejszy lot DL65 przylatuje o 7:55, a Delta już zdążyła wpłynąć na rynek.
Po ogłoszeniu na początku tego roku swojego debiutu na tym rynku, rywalizujący amerykańscy przewoźnicy United Airlines i American Airlines ogłosili sezonowe połączenia między Los Angeles, a także inne połączenia między Nową Zelandią a Stanami Zjednoczonymi.
Ceny również spadły. Za pośrednictwem Helloworld reklamowano ograniczone taryfy promocyjne na trasie Delta w zamian za zwrot w wysokości 1399 dolarów, czyli o setki dolarów mniej niż opłaty za przejazdy drogowe.
Pojemność w Los Angeles rośnie. Dane Cirium z Eagle Aviation Consulting z Auckland pokazują, że latem tego roku z Los Angeles (LAX) będzie o 11 lotów tygodniowo więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku, a liczba miejsc podwoiła się do 6821.
Air New Zealand obsługuje loty między Auckland a Stanami Zjednoczonymi, oferując loty do Chicago, Honolulu, Houston, Los Angeles, Nowego Jorku i San Francisco.
Qantas zwiększył liczbę lotów bez przesiadek między Auckland a Nowym Jorkiem do czterech lotów tygodniowo.
Całkowita przepustowość między Auckland a Ameryką Północną jest tego lata o 30 procent większa niż tuż przed pandemią.
Dyrektor zarządzająca Flight Center Travel Group NZ, Victoria Courtney, powiedziała, że przybycie Delty było ekscytujące.
Zwiększone możliwości przewozowe linii lotniczej do LAX i reszty Ameryki Północnej wynikają z popytu krajowego ze strony klientów z USA, chociaż zapewnia ona również Nowozelandczykom doskonałe możliwości zwiedzania Stanów Zjednoczonych.
„Jesteśmy pewni, że zaobserwujemy wzrost liczby rezerwacji na trasie z Auckland do Los Angeles, ponieważ ceny prawdopodobnie będą teraz bardziej konkurencyjne. To świetna wiadomość dla Nowozelandczyków, którzy chcą udać się do Stanów Zjednoczonych w celach wypoczynkowych lub służbowych”.
Courtney powiedziała, że osoby podróżujące służbowo dokonują dużych rezerwacji pod markami Corporate Traveller i FCM na międzynarodowe lotnisko w Los Angeles, zwłaszcza pracownicy IT. Delta przewozi do 200 milionów pasażerów rocznie. Zatrudnia ponad 90 000 pracowników i obsługuje 4000 lotów dziennie do ponad 275 miejsc docelowych na sześciu kontynentach.
Ma siedzibę w Atlancie i lata z międzynarodowego lotniska Atlanta Hartsfield-Jackson.
Delta obsługuje ważne węzły komunikacyjne i kluczowe rynki w Amsterdamie, Bostonie, Detroit, Londynie Heathrow, Los Angeles, Meksyku i Minneapolis-St. Paul, Nowy Jork-John Kennedy i LaGuardia, Paryż-Charles de Gaulle, Salt Lake City, Seattle, Seul-Incheon i Tokio. Za pośrednictwem międzynarodowego lotniska w Los Angeles obsługuje ponad 150 lotów dziennie do ponad 50 miejsc docelowych na całym świecie.
Simon Russell, dyrektor zarządzający Eagle Aviation Consulting, powiedział, że wejście na rynek dużej, dobrze skomunikowanej linii lotniczej zmieniło zasady gry na rynku nowozelandzkim, zwłaszcza biorąc pod uwagę połączenia Delta z Atlantą – najbardziej ruchliwym lotniskiem na świecie.
„To fantastyczne. Dzięki niemu nowozelandczycy Sky Team mają połączenia w ramach sojuszu z Ameryką i Europą. Nowa Zelandia ma kolejną świetną ofertę w ramach sojuszu linii lotniczych”.
Decyzja Delta o codziennym korzystaniu z trasy Oakland–Los Angeles była „ogromna” i dała tej linii lotniczej możliwość zdobycia nawet 20% udziału w rynku.
Russell powiedział, że Delta „wyceni swoje wejście na rynek”, a dodatkowa konkurencja była świetna dla Nowozelandczyków i przyjeżdżających turystów, którzy korzystali z korzystnego kursu wymiany.
Grant Bradley pracował w Ogłaszać Od 1993. I on Herold BiznesuZastępca redaktora naczelnego zajmuje się lotnictwem i turystyką.