Dentysta w gorącej wodzie po tym, jak kobieta cierpiała przez lata „bólu nie do zniesienia”

Dentysta w gorącej wodzie po tym, jak kobieta cierpiała przez lata „bólu nie do zniesienia”

Stwierdzono, że dentysta stosował wobec kobiety „niespełniające norm” leczenie przez ponad trzy lata po tym, jak skarżyła się, że pod jego opieką doświadczyła „nie do zniesienia” cierpienia.

Skargi wynikały z opieki dentystycznej świadczonej kobietom w Total Health Dentistry Limited w celu wszczepienia implantu, ekstrakcji zęba, pielęgnacji dziąseł i zakupu protez.

Kobieta skarżyła się, że „znosiła nie do zniesienia fizyczne i psychiczne cierpienie i trudności”, a dentysta pozostawił jej zęby w gorszym stanie niż ich pierwotny stan, pomimo zapłacenia rachunków na łączną kwotę 16 000 dolarów.

Zastępca komisarza ds. zdrowia i niepełnosprawności, Vanessa Caldwell, stwierdziła, że ​​dentysta naruszył szereg praw, w tym nie traktował pacjenta z szacunkiem i nie świadczył usług z „rozsądną starannością i umiejętnościami”.

Dentysta został skierowany do Dyrektora ds. Procedur z powodu opieki, która była „znacznie poniżej odpowiedniego standardu” we wszystkich dziedzinach oraz za jego oszukańcze zachowanie polegające na zmianie dokumentacji kobiety.

Dentysta twierdzi, że jego jedynym zaangażowaniem w leczenie kobiety były implanty dentystyczne, a dwóch innych lekarzy pracuje nad innymi metodami leczenia kobiety.

Caldwell powiedział, że jako główny dentysta wziął odpowiedzialność za zaplanowanie jej opieki.

„Jestem głęboko zaniepokojony wieloma aspektami mojej praktyki dentystycznej, w tym tym, że zalecił coś, co kobieta rozumie jako domowy wybielacz w swoim irygatorze wodnym.

„Uważam, że leczenie zapalenia przyzębia u kobiet nie było na odpowiednim poziomie i że dentysta generalnie nie świadczył usług z należytą starannością i umiejętnościami”.

Chociaż dentysta został ostrzeżony przez Radę Stomatologiczną przed promowaniem się jako periodontolog, nadal to robił podczas leczenia kobiety.

Caldwell zgodził się również z radą eksperta, że ​​proszenie kobiety o pełną zapłatę przed jej długotrwałym leczeniem było niezwykłe i niezalecane.

Caldwell zalecił wiele rzeczy, w tym, aby dentysta przeprosił kobietę na piśmie i przestał nazywać siebie periodontologiem.

Zgodnie z aktualnym zapisem Rady Stomatologicznej jest to:[m]nie jest praktykowana w ramach ogólnej praktyki stomatologicznej.”

Caldwell zalecił, aby dentysta przestrzegał wszystkich ograniczeń i nadzoru praktyki nałożonych przez Radę Stomatologiczną.

Caldwell zażądał sprawozdań z audytu/postępów w zakresie tych procedur co najmniej raz na sześć miesięcy przez dwa lata.

Caldwell zaleca również, aby Total Health Dentistry Limited zorganizowała badanie i zgłosiła się do HDC, a także ustanowiła zasady płatności za swoje usługi.

Pat Stephenson

„Obrońca popkultury. Pytanie o pustelnika w komedii. Alkoholista. Internetowy ewangelista”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *