Detroit rozpoczyna rozbiórkę uszkodzonej fabryki samochodów Packard

Detroit rozpoczyna rozbiórkę uszkodzonej fabryki samochodów Packard

Rozbiórka opuszczonej od dawna fabryki Packard Automobile w Detroit rozpoczęła się w tym tygodniu, gdy załogi zaczęły burzyć i tak już zrujnowaną zewnętrzną ścianę masywnej konstrukcji.

Szpon wyburzeniowy rozdziera i ciągnie dziesiątki lat cegły i betonu wzdłuż górnych pięter starej fabryki na East Side, która istnieje od pokoleń. symbol zarazy miejskiej w Motor City.

Prace są zgodne z planem burmistrza Mike’a Duggana, aby rozpocząć pogłębianie części kompleksu fabrycznego Packard o powierzchni 3,5 miliona stóp kwadratowych, którego peruwiański deweloper i właściciel Fernando Palazuelo nie wykonał po zakupie w 2013 roku.

Szpon wyburzeniowy zaczyna niszczyć część opuszczonej od dawna fabryki samochodów Packard.

Corey Williams/AFP

Szpon wyburzeniowy zaczyna niszczyć część opuszczonej od dawna fabryki samochodów Packard.

Miasto określiło czwartkową akcję jako „awaryjne wyburzenie”. Zakład jest jednym z kilkudziesięciu dużych budynków, które urzędnicy z Detroit postanowili zburzyć lub wyremontować.

Czytaj więcej:
* Cadillac przynosi 61 000 USD dzięki selektywnej zbiórce na aukcji
* Zakład General Motors w Detroit będzie w pełni elektryczny od przyszłego roku
* Obejrzyj – Wyburzenie amerykańskiego stadionu nie przebiega zgodnie z planem, ponieważ wybuchy nie wybuchają

Duggan powiedział, że niektóre części kompleksu mogą zostać zachowane do przebudowy.

„Budynek sąsiaduje z działającą firmą i stanowi bezpośrednie zagrożenie dla tego budynku, jego pracowników i mieszkańców sąsiedztwa” – podało miasto w komunikacie prasowym.

Packard Motor Company zbudowała fabrykę w 1903 roku, ale do 1954 roku podwozie stało się przestarzałe, a produkcja samochodów Packard odbywała się gdzie indziej. Po kilku latach firma przestanie działać.

Detroit nabyło kompleks w 1994 roku, kiedy inwestor nie zapłacił podatków. Inna firma później przejmie nieruchomość, ale również straci nieruchomość z powodu niezapłaconych podatków.

Rozbiórka zakładu w Detroit rozpoczęła się w czwartek, gdy załogi zaczęły burzyć już zawaloną zewnętrzną ścianę masywnej konstrukcji.

Carlos Osorio/AFP

Rozbiórka zakładu w Detroit rozpoczęła się w czwartek, gdy załogi zaczęły burzyć już zawaloną zewnętrzną ścianę masywnej konstrukcji.

Palazuelo kupił kompleks za 405 000 dolarów na aukcji wykluczenia podatkowego, mówiąc później, że chce zamienić go w mieszkania, sklepy i galerie sztuki. Ewolucja nigdy się nie wydarzyła.

READ  Covid-19: 21 616 nowych infekcji środowiskowych, dwa kolejne zgony

Palazuelo nie złożył wcześniej wniosku o pozwolenie na rozbiórkę Nakaz sądowy Termin upływa na początku tego roku. Jego nieprzestrzeganie umożliwiło miastu realizację planów wyburzeń.

„Złamał każdą obietnicę, że sądy w końcu nie mogą tego dłużej wytrzymać” – powiedział Duggan w czwartek na miejscu rozbiórki. Podlega nakazowi sądowemu, za który należy zapłacić (rozbiórka). Z pewnością zajmiemy się wszystkimi aktywami, które ma w Ameryce, i jeśli uda nam się wymyślić, jak zająć się jego peruwiańskimi aktywami, też to zrobimy.

Palazuelo nie odpowiedział od razu na e-mail z prośbą o komentarz.

Pat Stephenson

„Obrońca popkultury. Pytanie o pustelnika w komedii. Alkoholista. Internetowy ewangelista”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *