Obecnie trwają prace nad następną łatką Manor Lords, a jej twórca udostępnił graczom kilka najważniejszych informacji, na które czekają z niecierpliwością.
Manor Lords mogło zostać wydane zaledwie kilka dni temu, ale już się rozpoczęło Pobij rekord w grach o budowaniu miast i grach strategicznych na Steam Sprzedając milion egzemplarzy już po jednym dniu premiery, pokonując inne ukochane gry z tego gatunku, takie jak Civilization 6 i Cities: Skylines. Można śmiało powiedzieć, że wiele osób pracuje obecnie nad swoimi miastami, więc dobrze jest wiedzieć, że jego twórca, Slavic Magic, nadal ciężko pracuje.
27 kwietnia oficjalne konto Manor Lords na Twitterze zapowiadało nadchodzącą łatkę, ujawniając, że będzie ona zawierać kilka drobnych poprawek i usprawnień. Aktualizacja ma na celu „naprawienie wszystkich egzotycznych bezpańskich błędów”, dostosowanie obrażeń łuczników, dostosowanie mechaniki nadpodaży w handlu, spowolnienie tempa przejmowania obszarów przez sztuczną inteligencję oraz poprawę wydajności/przechowywania piły łańcuchowej. Nie mamy jednak jeszcze daty premiery.
Wielu fanów odpowiedziało na tweeta pytaniami związanymi z poprawką. Jeden z użytkowników Twittera zapytał, czy nadchodząca łatka „będzie miała wpływ na już rozpoczęte zapisy stanu gry”, czy też gracze powinni rozpocząć nową grę – na co twórca odpowiedział: „Stare/istniejące zapisy powinny działać dobrze w tej grze”. Powinno to być ulgą dla tych, którzy spędzili już wiele godzin na budowaniu miasta.
Z innych wiadomości, przed premierą Manor Lords, jej solowy twórca ujawnił, że… Nie lubię opisywać budowniczego miasta jako „historycznie dokładnego”. Ponieważ „nic nie jest prawdziwe” i chce znaleźć „równowagę pomiędzy rozgrywką a realizmem”. Deweloper też powiedział Nazwa studia (Slavic Magic) wzięła się z mema Wiedźmin 3 vs Mass Effect.
Nadal potrzebujesz przekonania, aby tego spróbować? Spójrz na nasze Przegląd panów dworskich.
„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.