Najnowszy wypiek Oakland jest już dostępny i jest to… plasterek kremu.
Daily Bread wprowadził nowy produkt w cenie 7 USD za pudełko do swoich sześciu sklepów w Tāmaki Makauurau w minioną sobotę. Drzwi otwierają się o 7 rano; Wszystkie wyprzedane do 8.
Krążyły nawet pogłoski o miłośnikach kremu ustawiających się w kolejce w niektórych sklepach przed otwarciem drzwi, co według COO Kierana Evansa jest prawdą.
Susie Bath jest prezesem firmy ds. ciast i ma siedzibę w Belmont. Przesunęła slajd, ale czy wiedziała, że uderzyła się w dłonie?
Powiedziała: „Absolutnie nie”. Rzeczy. „Nie miałem pojęcia, że to się wydarzy. Myślę, że byłbym bardziej przygotowany.”
Bath, pochodząca z Wielkiej Brytanii, nie była zbyt zaznajomiona z ulubionym kremem Nowozelandczyków, kiedy właściciele Daily Bread, Tom Hechon, Joshua Helm i Patrick Wilzenbach, zasugerowali to na spotkaniu rozwojowym.
śniadanie
Auckland Daily Bread wygrał drugi rok z rzędu.
Wiedziała jednak, że jej „podwyższona” wersja musiałaby być czymś więcej niż tylko kremem zrobionym z mrożonego ciasta w proszku. Tak więc, pamiętając o francuskim przodku chipsów budyniowych, mille feuille, zaczęła od dwóch warstw domowego ciasta francuskiego Daily Bread i dodała warstwę twarogu jagodowego, aby przebić się przez bogactwo.
Sam krem był trudną częścią.
„Pracowałem nad kremem codziennie przez dwa tygodnie, aby zrobić to dobrze, ponieważ jest to dość techniczna sprawa” – powiedział Bath. „Nie chciałem, żeby był zbyt ciągnący się i sztywny, ale powinien zachować swój kształt”.
To było nowe wyzwanie dla Bath.
„Ponieważ pochodzę z Anglii, nie mam takiego samego związku, jaki ma większość kiwi (z plasterkiem), więc pomyślałem:„ Krem nie powinien trzymać swojego kształtu (i) naprawdę jestem na krawędzi. To rodzaj miękkiego kremu i krojenie go to koszmar”.
Sztuczka, jak mówi, polega na użyciu mąki kukurydzianej w mieszance, a następnie, gdy krem zestali się i ostygnie, wymieszaj z bitą mascarpone, aby była lżejsza i bardziej kremowa.
Dodała, że niezbędne jest również użycie ziaren wanilii. „To musi być fajne i fajne”.
W pierwszy weekend Bath zarobił około 30 na wyprzedaży w sklepie w sobotnie poranki. W piątek wieczorem Jess, ekspert ds. Marketingu Daily Bread, opublikowała post na Instagramie, w którym zapowiedziała nową weekendową ucztę.
„Poszedłem do sieci i to było jak„ O mój Boże, to trochę eksploduje ”- wspomina Bath.
Post ma ponad 1500 polubień – dla porównania, otaczające go posty mają 117 i 311 – i komentarze od ludzi, w tym znanego szefa kuchni Petera Gordona.
Ponieważ każda jednostka została wyprzedana, zanim wielu z nas wstało na weekend, Bath w miniony weekend naprawdę podkręciło liczby. Wszystkie sklepy były wyprzedane do godziny 9 rano.
– Właściwie to trochę przerażające – powiedziała.
Bath mówi, że w następny weekend Daily Bread będzie publikować liczby na Instagramie, aby miłośnicy kawałków kremu wiedzieli, gdzie jest ich największa szansa na wynik.
Przyprowadzi również kilku pracowników z viennoiserie, aby jej pomogli.
„Gdybym miał personel, który myślę, że mógłbym zrobić – bądźmy szaleni – może około 100 (na sklep)” – powiedział Bath. – Ale to nie potrwa kilka tygodni.
Evans potwierdził, że chip będzie na stałe w piątki, soboty i niedziele.
„Chcielibyśmy mieć to codziennie, ale jest to trudne do zrobienia i wymaga wielu umiejętności technicznych” – wyjaśnił.
Jeśli chodzi o to, co dokładnie kryje się za popularnością chipa, Bath twierdzi, że nie był przygotowany na nostalgiczny urok kremu.
„Tutaj jest po prostu fenomenalnie” – powiedziała. „Jess zrobiła świetne zdjęcie, zrobiła coś innego, to połączenie różnych rzeczy. Ale szczerze myślę, że Kiwi po prostu uwielbiają kawałek kremu”.