Kristel Yardley/Personel
Rachel Blumendahl czuje „trochę ciężaru na moim ramieniu”, ale mówi, że to zaszczyt być Sandy. W roli głównej u boku Danny’ego występuje Felix Rowe.
Rachel Blumendahl zawsze chciała zagrać Sandy i dostała tę rolę dzień po śmierci swojej muzy Olivii Newton-John.
„Krzyczałem, ale to wciąż jest dla mnie trochę surrealistyczne” – powiedział Blumendale, który w grudniu zagra rolę w produkcji Hamiltona Grease.
„To wielka rola marzeń”.
Clarence Street Theatre Trust planuje „wielką i jasną uroczystość”, gdy pojawisz się na scenie, ale także dla uhonorowania Nieżyjąca aktorka, która zdefiniowała główną rolę kobiecą.
Czytaj więcej:
* Partner muzyczny zmierzający do Hamilton w 2022 r.
* Olivia Newton-John odpowiada krytykom, którzy uważają Grease za seksistowskie
* „Energetyczna” obsada wezwała pikantny, siostrzany akt Hamilton Opera
* Aktorka Hamiltona odgrywa kluczową rolę w „Intensywnym” występie Les Miserables
śniadanie
Australijska piosenkarka i aktorka zyskała sławę w filmie Grease wraz z Johnem Travoltą.
„Zdecydowaliśmy, że Grease to serial, który musimy zrobić” — powiedział dyrektor produkcji Nick Wilkinson.
„Myślę, że dla nas, gdy tylko usłyszeliśmy o śmierci Olivii Newton-John, uświadomiliśmy sobie, jak wyjątkowy był oryginał… i jak sławny był ten program”.
Zagranie Sandy Olsson byłoby pierwszą ważną rolą Bloemendal, studentki teatru muzycznego Wintec.
Powiedziała, że od trzeciego roku życia zanurzyła się w słynnym filmie, a od 13 roku życia inwestuje w teatr muzyczny.
Dlatego koncentruje się na przedstawieniu spektaklu, który da widzom szansę na ponowne połączenie się z Sandy Olsson, którą wszyscy znają i kochają, jednocześnie szanując kobietę, która według Bloemendal zainspirowała ją najbardziej.
„z Olivia Newton-John Przechodząc czuję, że mam dużo odpowiedzialności i trochę ciężaru na moim ramieniu, ale to zaszczyt i przywilej”.
Produkcja musicalu trwa już pół roku, łącznie z pracami logistycznymi, i od początku cieszyła się dużym zainteresowaniem lokalnej społeczności artystycznej.
„Przesłuchaliśmy ponad 120 osób” – powiedział Jason Wade, dyrektor generalny Clarence Saint Theatre.
Żaden dzień prób nie jest taki sam, ale w kalendarzu odliczającym do premiery każdy element, od aktorów, przez choreografów, po oświetlenie i dźwięk, jest spleciony ze sobą.
„To będzie dzień próby publicznej, w którym obsada przyjdzie i zacznie od fizycznej i wokalnej rozgrzewki, a następnie reżyser przejmie rolę, i będzie wiele scen blokujących, a potem po prostu trzeba się temu przyjrzeć (obsada) ”, powiedział dyrektor produkcji Nick Wilkinson.
„Mamy choreografa i dyrektora muzycznego, którzy pracują z nimi również nad śpiewem i tańcem… W miarę postępu prób sprawy stają się coraz ciaśniejsze, a następnie zbliżamy się do występu, zbieramy wszystkie inne elementy”.
Cała grupa również nie mogła się doczekać powitania publiczności teatralnej 24 miesiące po pandemii.
„Ogólnie rzecz biorąc, dla branży artystycznej było to bardzo trudne kilka lat, więc myślę, że naprawdę ważne było wybranie produkcji, która przyciągnie dużą liczbę ludzi do miejsc” – powiedział Wade.
„Myślę, że możliwość wspólnego doświadczania sztuki, kolektywnie, jest naprawdę ważna”.
„Będzie duży, jasny i będzie świętem śpiewu i tańca” – powiedział Wilkinson.
Grease zostanie otwarty 3 grudnia w Clarence St. Theatre w Hamilton w reżyserii Kyle’a Choena.