Ducati przedstawia Streetfighter V-twin-power i Streetfighter V4 SP

Mówią, że dłuższy wahacz ma zapobiegać jeździe na kole...

dostarczony

Mówią, że dłuższy wahacz ma zapobiegać jeździe na kole…

Ducati ujawniło dwóch nowych członków rodziny Streetfighter, pracujących po obu stronach obecnego Streetfightera V4.

Począwszy od nowego punktu wejścia, Streetfighter V2 Silnik przejmuje silnik V-twin 114 kW / 101 Nm 955 cm3 z Panigale V2 i chowa go w nieco zmodyfikowanej oponie Streetfighter o suchej masie 158 kg. Łatwo.

Ale mówiąc bardziej konkretnie, Ducati dał Streetfighterowi V2 krótsze przełożenie końcowe niż Panigale V2, co zwiększa moment obrotowy na tylne koło, aby poprawić reakcję silnika.

Aby zapobiec zbyt wielu przypadkowym kołom (to Streetfighter, więc będzie ich kilka), inżynierowie przedłużyli wahacz o 16 mm.

Czytaj więcej:
* Prosta Multistrada od Ducati ma duże znaczenie
* Dwucylindrowy supermotocykl Ducati robi ostatni ukłon
* Okazyjny jerk rower od Aprilia do tego stulecia
* Czy Hyperstrada 939 jest anty Ducati?

Elementy zawieszenia składają się z przedniego widelca Showa BPF o średnicy 43 mm i tylnego amortyzatora Sachs z „niestandardową kalibracją, aby rower był wygodniejszy na drodze, a także łatwy do regulacji, aby uzyskać zupełnie nowy wymiar zabawy na torze wyścigowym”.

Streetfighter otrzymał silnik V-twin o pojemności 955 cm3 od Panigale V2.

dostarczony

Streetfighter otrzymał silnik V-twin o pojemności 955 cm3 od Panigale V2.

Klocki hamulcowe otrzymały mniej agresywny początkowy zgryz, dzięki czemu lepiej nadają się do użytku na drodze, podczas gdy masowy układ hamulcowy został zaczerpnięty z Panigale V2, w tym zaciski Brembo M4-32 Monobloc.

Odziedziczona po Panigale jest również elektronika składająca się z sześcioosiowego IMU (Inertial Measurement Unit), który umożliwia pokonywanie zakrętów z ABS z funkcją „poślizgu hamulca” (pomyśl o kontrolowanym poślizgu mocy), kontrolę trakcji, kontrolę pedału roweru, Quickshifter w górę/w dół i kontrola w hamulcu silnikowym.

Tymczasem nowy asortyment to Panigale V4 SP. Najwyraźniej jest to „najbardziej masywna nagość dla adrenaliny”, jaką Ducati kiedykolwiek stworzył. Wybierz interesujące słowa…

Streetfighter V4 może być teraz wyposażony w technologię SP.

dostarczony

Streetfighter V4 może być teraz wyposażony w technologię SP.

Będąc modelem z limitowanej edycji, ma sporo dodatków w porównaniu do V4 S. Są to pięcioramienne obręcze z włókna węglowego, ekskluzywne zaciski przedniego hamulca Brembo Stylema R i zawieszenie Ohlins „Smart EC 2.0”, które może zmieniać tłumienie w zależności od jazda . model i specjalna farba „test zimowy”.

Moc pochodzi z silnika V4 o pojemności 1100 cm3, który wytwarza 155 kW/123 Nm i jest wyposażony w ulepszone suche sprzęgło zapobiegające redukcji biegów. Mokra waga SP to zaledwie 196 kg.

Obaj nowi street fighterzy powinni tu być około drugiego kwartału 2022 roku po niepotwierdzonej jeszcze cenie. Ducati nie powiedziało, ile SP V4 zbuduje, ale nie zamierzamy zbyt wiele zakładać.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *