Call center My Food Bag zostało „zalane” tysiącami listów poparcia dla współzałożycielki Nadii Lim po bogatym magazynie Simon Henry zrobił „obraźliwe” komentarze na jej tematmówi jej dyrektor generalny.
Piątkowa firma narzędziowa do posiłków wspomniałem 20 milionów dolarów zysku po opodatkowaniu Za rok kończący się 30 marca, wzrost z 2,4 miliona dolarów rok wcześniej.
Wynik pojawia się dwa tygodnie po tym, jak Henry, prezes firmy chemicznej DGL, skrytykował My Food Bag za umieszczenie zdjęcia Lima w prospekcie.
W wywiadzie dla NBR Henry nazwał znaną szefową kuchni „trochę eurazjatyckiego puchu” i oskarżył ją o „pokazywanie pewnych podziałów” i „popisywanie się wrażliwością” na sprzedaż programu My Food Bag.
Czytaj więcej:
* Pięć powodów, dla których zapas Mojej torby na żywność jest w zastoju i jak może się odbudować
* KiwiSaver DGL finansuje czarną listę po „obraźliwych” komentarzach prezes Nadii Lim
* Dyrektor generalny firmy rzucił „mizoginistyczne” komentarze na temat Nadii Lim
Lim jest współzałożycielem My Food Bag i ambasadorem marki.
Dyrektor generalny mojego Food Bag, Kevin Poehler, powiedział, że komentarze Henry’ego były „obraźliwe i zabawne”, ale ostatecznie była to kwestia DGL.
„Myślę, że był tak daleko od miejsca współczesnego myślenia, że może sobie pozwolić na komentowanie czegokolwiek innego” – powiedział Bowler.
Bowler powiedział, że „tysiące” ludzi kontaktowało się z My Food Bag za pośrednictwem centrum telefonicznego, aby wyrazić swoje wsparcie dla Lima za pośrednictwem e-maili, SMS-ów i rozmów telefonicznych.
„Byliśmy w wodzie przez jakiś czas.
„To było naprawdę cudowne. Ludzie naprawdę poczuli Nadię i poczuli, że niepotrzebnie była celem absurdalnych komentarzy Simone”.
Ludzie doskonale zdawali sobie sprawę z roli Lim w biznesie i to, że znalazła się w prospekcie, miało sens, powiedział.
Akcje My Food Bag straciły połowę swojej wartości, odkąd zostały notowane nieco ponad rok temu po 1,85 dolara za akcję.
Jego cena akcji odzyskała część zysków w piątek, wzrastając o 8%, zamykając się na poziomie 85 centów.
Firma stwierdziła, że jej roczny wynik jest zgodny z oczekiwaniami przed wejściem na giełdę w 2021 roku.
Bowler powiedział, że moja torba na lunch była dobrze zaopatrzona.
„W obecnych cenach są nadal bardzo atrakcyjne”.
Powiedział, że kierownictwo skoncentrowało się na dostarczaniu wysokiej jakości produktu, demonstrowaniu wzrostu w biznesie i spełnianiu jego oczekiwań.
„Przed nami długa droga, aby wrócić do tego, co naszym zdaniem jest naprawdę doceniane za pracę”.
Niedawne badanie przeprowadzone przez analityków Forstyh, Barra Andy’ego Bowleya i Matta Nolanda, stwierdziło, że stopa dywidendy My Food Bag wydaje się atrakcyjna na obecnym poziomie, ale otoczenie konkurencyjne może ograniczać jego potencjał wzrostu.
Powiedzieli, że My Food Bag zbudował silną obecność marki.
„Jednak spodziewamy się, że konkurencja wzrośnie, zarówno ze strony alternatywnych dostawców zestawów posiłków, jak i innych podmiotów rywalizujących o wydatki konsumpcyjne w dolarach na artykuły spożywcze”.
Powiedzieli, że skorzystał na pandemii i teraz musi udowodnić, że może zwiększyć wydatki na klienta i utrzymać ostatnie wzrosty marży.
„Otwarcie drugiej fazy wzrostu będzie wiązało się z większymi zakłóceniami na tradycyjnych rynkach spożywczych, które, jak się spodziewamy, spotkają się z silniejszym oporem ze strony ugruntowanych firm”.
Firma poinformowała, że jej marża kontrybucyjna wzrosła do 27,2%.
Buller powiedział, że średnia wartość zamówienia wzrosła o 2,23 USD w porównaniu z poprzednim rokiem.
David White Stuff.co.nz
Simon Henry nie był chętny do kontaktów z mediami, kiedy skontaktowano się z nim w Parnell Lawn Tennis Club w sprawie jego komentarzy Nadii Lim.
Podobnie jak większość firm, My Food Bag została dotknięta inflacją, a w kwietniu ceny całej marki My Food Bag wzrosły o około 2% lub 3% w wyniku wyższych kosztów żywności, powiedział Bowler.
„Można śmiało powiedzieć, że inflacja jest trudna dla każdego biznesu”.
Powiedział, że My Food Bag kupowała większość składników lokalnie, co pomogło zmniejszyć presję rosnących kosztów.
„Bardzo się staramy, aby nie przerzucać wszystkich kosztów, które ponosimy”.
Firma oczekuje, że przedstawi wytyczne na sierpniowym zgromadzeniu akcjonariuszy.
Akcjonariusze otrzymają dywidendę w wysokości 4 centów na akcję wypłaconą 16 czerwca, co zgodnie z oczekiwaniami podniesie łączną dywidendę za rok obrotowy 2022 do 7c.