Dyrektor generalny Take-Two, Strauss Zelnick, mówi, że sceptycznie podchodzi do metawersu Facebooka

Dyrektor generalny Take-Two, Strauss Zelnick, mówi, że sceptycznie podchodzi do metawersu Facebooka

Take-Two Interactive. interaktywny CEO Strauss Zelnick w czwartek podał w wątpliwość nie żyjeAspiracje Metaphysics, powiedział CNBC, że wierzy, że firma-matka wizji Facebooka dotyczącej cyfrowo połączonego wszechświata może nie być popularna.

W dniu rozmowy kwalifikacyjnej „rechot pudełko” Zelnick nie odrzucił całkowicie idei metaverse, terminu używanego do opisania cyfrowego świata online, w którym ludzie mogą wchodzić w interakcje za pomocą awatarów w czasie rzeczywistym na wielu urządzeniach. Ale opierając się na tej definicji, Zelnick powiedział, że jego firma zajmująca się grami wideo już dominuje w tak zwanym metawersie.

„Upierałbym się, że jesteśmy prawdopodobnie największą firmą metaverse na świecie, jeśli spojrzysz pod kątem przychodów i zysków, ponieważ działamy w niej [’Grand Theft Auto Online’]Zinek powiedział, odnosząc się do trzech tytułów gier wideo opublikowanych przez jego firmę, odnosząc się do trzech gier wideo wydanych przez jego firmę.

„Jako strona cyfrowa, do której możemy udać się w celach rozrywkowych i łączyć się z innymi, aby rozmawiać, bawić się, prowadzić i angażować się w działalność przestępczą, aby być policją, która zatrzymuje tę działalność przestępczą i dobrze się bawić po drodze, już nad tym pracujemy przestrzeń” – powiedział Zelnick.

Wizją Metaverse, dyrektora generalnego Meta, Marka Zuckerberga, jest wirtualny świat, w którym ludzie mogą żyć, pracować i bawić się – wszystko w wirtualnej rzeczywistości. Zuckerberg ogłosił w zeszłym tygodniu, że Facebook zmienia nazwę na Meta, co według niego ma odzwierciedlać rosnące ambicje firmy poza mediami społecznościowymi. Oprócz posiadania Instagrama i usługi przesyłania wiadomości WhatsApp, Meta jest spółką macierzystą producenta gogli wirtualnej rzeczywistości Oculus.

Zuckerberg powiedział, że ma nadzieję, że metaverse dotrze do miliarda ludzi w ciągu następnej dekady. Zasugerował również, że metaverse może „pomieścić setki miliardów dolarów handlu cyfrowego, wspierając miejsca pracy dla milionów twórców i programistów”.

READ  Sztuczna inteligencja może kształtować przyszłość działań wojennych, zaczynając od Wargaming: Experts

Zelnick z Take-Two powiedział, że nie sądzi, aby wizja Metaverse Metaverse była tym, czego chcą konsumenci, biorąc pod uwagę, że chcą skupić się na rozrywce i zabawie, a nie na wirtualnym przedłużeniu prawdziwego życia.

„Sceptycznie podchodzę do tego, że wstaniemy rano i celowo usiądziemy w domu, spakujemy słuchawki i wykonamy w ten sposób wszystkie nasze codzienne czynności” – powiedział Zelnick. „Musieliśmy to zrobić podczas pandemii i nie bardzo nam się to podoba”.

Komentarze Zelnicka pojawiły się po tym, jak Take-Two poinformowało o lepszych niż oczekiwano wynikach za poprzedni kwartał. Firma podniosła również zrewidowaną prognozę sprzedaży na 2021 r.k, co wskazuje na ogromne zapotrzebowanie na trzy najlepsze tytuły w Internecie. Akcje Take-Two wzrosły w czwartek o 4,8%.

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *