ECD Auto Design dostarcza pierwsze ciężarówki do Polski, Hiszpanii i na Karaiby, poszerzając bazę klientów na arenie międzynarodowej

ECD Auto Design dostarcza pierwsze ciężarówki do Polski, Hiszpanii i na Karaiby, poszerzając bazę klientów na arenie międzynarodowej

„Te zamówienia wynikają z zainteresowania organicznego” – skomentował Scotta Wallace’a, dyrektor generalny ECD. „Nasza rosnąca baza klientów, rosnąca obecność marki i duży popyt na wersje tych klasycznych pojazdów typu restomod cieszą się zainteresowaniem zamożnych klientów na całym świecie. ECD w dalszym ciągu cieszy się dużym zainteresowaniem mediów, a obecność w mediach społecznościowych obejmuje ponad 350 000 osób. Comiesięczne posty na Pintereście i innych mediach społecznościowych Duże zainteresowanie na różnych platformach powoduje, że nasze niestandardowe pojazdy stają się globalną marką dla zamożnych klientów. Ten organiczny popyt pozwala nam w pełni wykorzystać nasze moce produkcyjne bez ponoszenia kosztownych kosztów pozyskania klientów lub marketingu. Wraz ze wzrostem popytu wykorzystujemy naszą branżę -wiodące możliwości produkcyjne w celu zaspokojenia globalnego popytu.Planujemy zwiększanie mocy produkcyjnych.”

  • Pierwsza sprzedaż Polska Do Defendera 110 stosuje się silnik Chevrolet LS3 V-8 o pojemności 6,2 litra i mocy 430 KM oraz sześciobiegową automatyczną skrzynię biegów.
  • Pierwsza sprzedaż Hiszpania 18-calowy Con 1983 był przeznaczony dla Defendera 90 z silnikiem Chevrolet LS3+ V-8 na satynowych czarnych kołach i oponami BFG All-Terrain.
  • Pierwsza sprzedaż w Karaiby W Defenderze 110 dostępny jest ulepszony silnik V-8 Chevroleta LS3+ o mocy 565 KM.

W oparciu o rosnący popyt Europa I to Bliski WschódPlanuje rozszerzyć swoje skromne kampanie marketingowe skierowane do prasy branżowej w ECD Zjednoczone Państwa ArabskieJeden z najbogatszych krajów na świecie.

„Popyt rośnie od Organizacja Narodów Zjednoczonych i inne bogate kraje pomagają nam zwiększać nasze moce produkcyjne, zwiększając marże operacyjne” – podsumował Wallace.

O projekcie ECD Auto
ECD to twórca odrestaurowanych luksusowych pojazdów, które łączą klasyczny angielski urok z nowoczesnymi osiągami. Obecnie ECD odnawia modele Land Rover Defender, Land Rover Series IIA, Range Rover Classic i Jaguar E-Type. Każdy pojazd wyprodukowany przez ECD jest w pełni „szyty na miarę”, zaprojektowany przez klientów w oparciu o wciągające, luksusowe doświadczenie projektowe i zbudowany od podstaw w ciągu 2200 godzin przez rzemieślników z certyfikatem Master-Certified Automotive Service Excellence („ASE”). Firma została założona w 2013 roku przez trzech brytyjskich „głowów przekładni”, których pasja do klasycznych pojazdów napędza ich do zapewniania wyjątkowo wysokich standardów jakościowych, niestandardowych luksusowych pojazdów. Globalna siedziba ECD, zwana „Rover Dome”, zajmuje powierzchnię 30 000 stóp kwadratowych. Kissimmee na Florydzie Zatrudnia 80 wykwalifikowanych rzemieślników i techników, którzy posiadają łącznie 61 certyfikatów ASE i pięć certyfikatów na poziomie magisterskim. ECD posiada centrum logistyczne w Wielkiej Brytanii, gdzie siedmiu pracowników ma za zadanie wysyłać i transportować 25-letnie sprawne pojazdy do USA w celu renowacji. Po więcej informacji odwiedź www.ecdautodesign.com.

READ  Niemcy i Polska mają kontrolę nad spółkami zależnymi Gazpromu

Wypowiedzi prognozujące
Niniejsza informacja prasowa zawiera „stwierdzenia dotyczące przyszłości” w rozumieniu przepisów „bezpiecznej przystani” amerykańskiej ustawy o reformie sporów dotyczących papierów wartościowych z 1995 r. Stwierdzeniom dotyczącym przyszłości towarzyszą zwykle słowa takie jak „wierzyć”, „może”. „będzie”, „szacuje”, „kontynuuje”, „przewiduje”, „zamierza”, „przewiduje”, „powinien”, „będzie”, „planuje”, „przyszłość”, „perspektywy” i podobne prognozy dotyczące przyszłości wyrażeń lub wskazują przyszłe wydarzenia lub trendy lub nie są stwierdzeniami dotyczącymi kwestii historycznych, przy czym brak tych słów nie oznacza, że ​​stwierdzenie nie dotyczy przyszłości. Te stwierdzenia dotyczące przyszłości obejmują między innymi stwierdzenia dotyczące szacunków i prognozy innych miar wyników oraz prognozy możliwości rynkowych. Stwierdzenia te obejmują różne założenia. Są oparte, niezależnie od tego, czy zostały zidentyfikowane w niniejszym komunikacie, na bieżących oczekiwaniach kierownictwa ECD i prognozach rzeczywistych wyników. Te stwierdzenia dotyczące przyszłości służą celom ilustracyjnym wyłącznie i nie mają służyć jako gwarancja, rękojmia, prognoza lub ostateczne stwierdzenie faktu lub prawdopodobieństwa dla jakiegokolwiek inwestora. Rzeczywiste zdarzenia i okoliczności mogą być trudne lub niemożliwe do przewidzenia i mogą odbiegać od założeń. Wiele rzeczywistych zdarzeń i okoliczności jest poza kontrolą ECD. Do ważnych czynników, które mogą spowodować, że rzeczywiste wyniki będą się różnić od stwierdzeń wybiegających w przyszłość, mogą należeć zmiany w krajowych i zagranicznych warunkach biznesowych, rynkowych, finansowych, politycznych i prawnych.

Jeżeli którekolwiek z tych zagrożeń zmaterializuje się lub nasze założenia okażą się błędne, rzeczywiste wyniki mogą znacząco różnić się od tych sugerowanych w niniejszych stwierdzeniach dotyczących przyszłości. Mogą istnieć dodatkowe ryzyka, o których obecnie ECD nie wie lub które według ECD są nieistotne i które mogą spowodować, że rzeczywiste wyniki będą się znacząco różnić od tych zawartych w stwierdzeniach dotyczących przyszłości. Ponadto stwierdzenia dotyczące przyszłości odzwierciedlają bieżące oczekiwania, plany i prognozy ECD dotyczące przyszłych wydarzeń oraz poglądy na dzień ich wydania. Żadna osoba nie powinna interpretować żadnego fragmentu niniejszego komunikatu jako sugerującego, że zawarte w nim stwierdzenia dotyczące przyszłości zostaną osiągnięte lub że osiągnięty zostanie którykolwiek z wyników przewidzianych w takich stwierdzeniach dotyczących przyszłości. Nie należy nadmiernie polegać na stwierdzeniach dotyczących przyszłości zawartych w niniejszym komunikacie, które są aktualne wyłącznie na dzień sporządzenia niniejszego komunikatu i w całości zawierają zastrzeżenia w odniesieniu do czynników ryzyka ECD opisanych w ostrzeżeniach zawartych w niniejszym dokumencie oraz w ostatecznym oświadczeniu zastępczym. / Prospekt złożony na ECD 13 listopada 2023 r, z SEC, łącznie z zawartymi w nim „Czynnikami ryzyka”. ECD oczekuje, że późniejsze wydarzenia i wydarzenia zmienią jego szacunki. Jednakże ECD może zdecydować się na aktualizację tych stwierdzeń dotyczących przyszłości w dowolnym momencie w przyszłości, przy czym ECD zrzeka się wszelkich zobowiązań w tym zakresie, z wyjątkiem przypadków wymaganych przez prawo. Nie należy traktować tych stwierdzeń dotyczących przyszłości jako szacunków ECD na dzień następujący po dacie niniejszego komunikatu. W związku z tym nie należy nadmiernie polegać na stwierdzeniach dotyczących przyszłości.

READ  Klasa średnia w Polsce jest największa w Europie

Źródłowy projekt pojazdu ECD

Cyril Lamb

„Student. Prawdopodobnie specjalista od kafeterii w kafeterii. Profesjonalista telewizyjny. Kuglarz. Profesjonalny specjalista od żywności. Typowy alkoholik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *