Strona Douglas / UNSPLASH
Air New Zealand został utrudniony z powodu odwołanych lotów i braków w ten weekend. (obraz pliku)
Air New Zealand przywraca swoją politykę elastyczności biletów dla podróżnych, ponieważ zmaga się ze wzrostem liczby przypadków Covid, chorób zimowych i wynikających z tego niedoborów personelu.
Narodowy przewoźnik powiedział w sobotę wieczorem, że jego polityka elastyczności Covid zostanie przywrócona do 31 lipca.
Oznacza to, że klienci będą mieli swobodę wyboru kredytu, jeśli nie będą mogli już podróżować. Ich opłata za zmianę również zostanie zniesiona.
Czytaj więcej:
* Air New Zealand jest bombardowany skargami, ponieważ zajmuje się złą pogodą, chorobami personelu i wakacjami szkolnymi
* Ryzyko burz z piorunami, zegarki i ostrzeżenia pozostają na miejscu po zwałach śniegu
rzeczy
Air New Zealand otrzymuje swój ostatni ATR na żądanie, 29 ATR 72-600, który dołączy do floty. (Pierwsze wydanie we wrześniu 2021 r.)
Linia lotnicza powiedziała, że słyszała o „znacznej liczbie klientów, którzy zachorowali na Covid lub inne choroby zimowe i nie są już w stanie podróżować”.
Air NZ również odnotowywała wyższą niż zwykle chorobę personelu, co doprowadziło do odwołania lotów.
Ze skutkiem natychmiastowym linia lotnicza tymczasowo przywraca zasady.
„Decyzja była słuszna dla klientów” — powiedziała Lianne Geraghty, szefowa działu obsługi klienta i sprzedaży.
„Z ponad 670 000 klientów rezerwujących lot z nami w ciągu najbliższych dwóch tygodni, niektórzy prawdopodobnie znajdą się w sytuacji, w której nie będą mogli podróżować z powodu choroby lub opieki nad chorymi członkami rodziny.
Klienci, którzy dokonają rezerwacji od teraz do 31 lipca, mogą zatrzymać płatność jako kredyt przez 12 miesięcy od momentu złożenia wniosku o kredyt.
Mogą zapisać się na kredyt za pośrednictwem aplikacji lub strony internetowej Air New Zealand na karcie Zarządzaj rezerwacją, wybierając opcję Poproś o kredyt.
Klienci muszą kontaktować się bezpośrednio z Air New Zealand tylko wtedy, gdy ich lot odlatuje w ciągu najbliższych 48 godzin i aby sprawdzić w Air New Zealand Alerty podróżne stronę przed wywołaniem.
Air NZ powiedział, że klienci, którzy dokonali rezerwacji za pośrednictwem zewnętrznego biura podróży lub agenta internetowego, powinni skontaktować się z nimi bezpośrednio w celu wprowadzenia zmian w swoich rezerwacjach lub ważności kredytu.
„Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie.”