Electronic Arts ogłasza instrument światłoczuły IRIS i dodaje cztery patenty do istniejącego zobowiązania patentowego dotyczącego dostępności

Electronic Arts ogłasza instrument światłoczuły IRIS i dodaje cztery patenty do istniejącego zobowiązania patentowego dotyczącego dostępności

Po ogłoszeniach Apple i Amazon z tego tygodnia, lider branży gier wideo Electronic Arts (EA) uczcił w ten weekend Międzynarodowy Dzień Osób Niepełnosprawnych, ogłaszając, że jego narzędzie do pomiaru wrażliwości na światło, zwane IRIS, zostało udostępnione każdemu w trybie open source. Ponadto firma z Redwood City dodaje cztery kolejne patenty do swojego tzw Zastaw patentów na dostępność. Inicjatywa ta ma na celu zwiększenie różnorodności i włączenia w grach pod względem dostępności.

Esam Szczegóły reklamy W komunikacie prasowym opublikowanym dzisiaj, w piątek.

Według EA narzędzie IRIS ma za zadanie automatycznie analizować i identyfikować klatki wideo, które mogą mieć wpływ na osoby z wrażliwością na światło, np. cierpiące na epilepsję. Dla twórców gier IRIS ma być łatwy do zrozumienia i uprościć proces sprawdzania takich elementów, jak szybko zmieniające się wzory przestrzenne lub migające światła. Narzędzie, które w duchu jest podobne do oprogramowania do audytu dostępności znajdującego się w zintegrowanych środowiskach programistycznych (IDE), takich jak Xcode firmy Apple i Android Studio firmy Google, i którego celem jest sprawdzanie funkcji dostępności podczas pisania kodu, pomaga programistom nadać priorytet temu aspektowi dostępności na wczesnym etapie na ścieżce rozwoju. Ze swojej strony EA zjada już własną karmę dla psów – w slangu Doliny Krzemowej określającym oprogramowanie używane wewnętrznie przed publikacją – a IRIS jest używany w tytułach EA Sports, takich jak Madden NFL 24 I Piłka nożna FIFA następca FC 24.

Fundacja Epilepsja z siedzibą w USA Raporty Na epilepsję cierpi 3% osób[exposed] na jasne światło o określonej intensywności lub na określone wzorce wizualne” zwiększa ryzyko wystąpienia napadów drgawkowych. Stan ten nazywany jest padaczką światłoczułą i występuje często u dzieci i młodzieży, szczególnie u osób cierpiących na padaczkę uogólnioną. Ekrany telewizorów, monitory komputerów i gry wideo mogą wywoływać drgawki.

Jeśli chodzi o dodatkowe patenty, będące rozwinięciem zobowiązania patentowego ogłoszonego w sierpniu 2021 r., EA zapewnia firmom i konkurującym programistom bezpłatny dostęp do technologii gier zorientowanych na dostępność, z których wszystkie zostały wcześniej opatentowane. Obejmują one automatyczną kontrolę gracza, system samouczków do gier adaptacyjnych, system nawigacji drogowej oraz mobilny i osobisty trener do gier wideo.

Automatyczna kontrola gracza ma na celu pomóc niepełnosprawnym graczom, którzy doświadczają chwil, które uniemożliwiają im natychmiastową interakcję z grą; Adaptacyjny system samouczków do gier zapewnia graczom spersonalizowane wskazówki za pomocą inteligentnej analizy; Nawigacja drogowa została zaprojektowana, aby pomóc osobom z pewnymi problemami poznawczymi i wzrokowymi łatwiej poruszać się po świecie; Animowany, osobisty trener gier wideo poprawia doświadczenie użytkownika, ułatwiając zrozumienie i działanie na podstawie spostrzeżeń.

W oświadczeniu Kerry Hopkins, starszy wiceprezes EA ds. spraw globalnych, stwierdził, że zobowiązanie firmy do patentu „opracowano w oparciu o zasadę, że każdy, niezależnie od pochodzenia, powinien móc cieszyć się grami wideo”, dodając, że celem firmy poprzez naszym celem jest „wzmocnienie pozycji programistów w całej społeczności w przełamywaniu barier w zaangażowaniu i tworzeniu bezpieczniejszych, bardziej włączających, bardziej dostępnych i ostatecznie przyjemniejszych doświadczeń dla graczy na całym świecie”.

Chodź za mną Świergot Lub LinkedIn. spłacać Dla mnie strona internetowa.

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *