Elon Musk twierdzi, że Twitter wciąż traci pieniądze, ponieważ reklamy spadły o połowę.
W odpowiedzi na tweet oferujący porady biznesowe, Musk napisał na Twitterze: „Nadal mamy ujemne przepływy pieniężne z powodu (około) 50% spadku przychodów z reklam oraz dużego zadłużenia. Musimy uzyskać dodatnie przepływy pieniężne, zanim będziemy mieli luksus czegokolwiek innego”.
Odkąd zeszłej jesieni przejął Twittera za 75 miliardów dolarów nowozelandzkich (44 miliardy dolarów), Musk próbował uspokoić reklamodawców, którzy martwili się usunięciem najwyższego kierownictwa, powszechnymi zwolnieniami i innym podejściem do moderacji treści.
Niektórzy znani użytkownicy, którzy zostali zbanowani, zostali wpuszczeni z powrotem na stronę.
W kwietniu Musk powiedział, że większość reklamodawców, którzy odeszli, wróciła i że firma może osiągnąć dodatnie przepływy pieniężne w drugim kwartale.
W maju mianował nowego CEO, Lindę Iaccarino, dyrektor NBCUniversal, silnie powiązaną z branżą reklamową.
Ale od tego czasu Twitter irytuje niektórych użytkowników, nakładając nowe ograniczenia liczby tweetów, które mogą przeglądać dziennie, a niektórzy użytkownicy skarżyli się, że odmawia im się dostępu do witryny.
Musk powiedział, że ograniczenia są konieczne, aby zapobiec nieautoryzowanemu pobieraniu potencjalnie cennych danych.
Twitter zyskał nowego rywala w tym miesiącu, kiedy właściciel Facebook Meta uruchomił aplikację tekstową Topics, zdobywając dziesiątki milionów subskrypcji w ciągu zaledwie kilku dni.
Twitter odpowiedział groźbą podjęcia kroków prawnych.
„Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie.”