Dokument Sir Petera Jacksona, Get Back, wygrał we wszystkich pięciu kategoriach, w których był nominowany do Emmy 2022. Jackson zdobył również nagrodę Emmy za wybitną reżyserię w programie dokumentalnym/rzeczywistości.
Ten ośmiogodzinny, trzyczęściowy dokument doco został nominowany w: Pięć kategorii na Creative Arts Emmys, które zostały ogłoszone na ponad dwa dni przed pełnymi Emmys w środę.
W e-mailu z Los Angeles producentka Claire Olsen powiedziała, że spędzili „bardzo miły wieczór” na rozdaniu nagród Creative Arts Emmy.
„The Beatles: Get Back był dla naszej ekipy miłosną pracą. Jestem zachwycony, widząc wspaniałą pracę Petera, naszego uznanego w Akademii redaktora i zespołu audio.
Czytaj więcej:
* Peter Jackson rozważał hipnozę, aby zapomnieć o filmach o Władcy Pierścieni
* Najlepsi nominowani do nagrody Emmy 2022 (i gdzie można ich teraz oglądać)
* Oto jak Zendaya przeszła do historii dzięki nominacji do nagrody Emmy 2022
* Dwayne Johnson i Chris Rock podobno zostali poproszeni o zorganizowanie nagrody Emmy جائزة
„Dziesiątki Emmy są wkrótce w drodze do domu do Nowej Zelandii”.
Get Back wygrał z The Andy Warhol Diaries z Netfliksa i jeen-yuhs: A Kanye Trilogy, 100 Foot Wave HBO, a także dokumentalny o sagi Jacksona Showtime We Need To Talk About Cosby.
Jackson pokonuje reżysera Andrew Rossiego w The Andy Warhol Diaries; legendy komediowe Judd Apatow o amerykańskim śnie George’a Carlina, Amy Poehler o Lucy i Daisy; Ian Denyer na Stanley Tucci: Polowanie na Włochy i W. Camau Bell, ponieważ musimy porozmawiać o Cosbym.
Redaktor Get Back, Jabez Olsen, wygrał wspaniały program do edycji zdjęć do programu opartego na faktach, pokonując American Dream George’a Carlina, Lucy & Daisy, Stanleya Tucci: Finding Italy, Netflix Tinder Swindler i We Need to Talk About Cosby.
Film zdobył również nagrodę za wybitną edycję dźwięku za program Reality or Reality, przyznawaną przez Martina Kwoka, wyprodukowanego przez Wingnut Films, Emile De La Rey, Matta Stettera, Michaela Donaldsona, Stephena Gallaghera, Tani Upjohn-Bateson, montażystę muzycznego; Simon Riley i świetny lektor w reality show lub reality show Michaela Hedgesa, Brenta Berga, Alexisa Fiodorova i Gilesa Martina.
Zrozumiałe jest, że Jackson i niektórzy członkowie obsady WingNut Films są na ceremonii w Stanach Zjednoczonych, która nie jest pokazywana na żywo.
Pakiet najważniejszych wydarzeń pojawi się podczas pełnego rozdania nagród Emmy w środę, 7 września.
Wiodąca w branży gazeta Variety nagrodziła Jacksona za zwycięstwo w kategorii reżyserii w części 3: Dni 17-22, ostatni odcinek filmu dokumentalnego, oraz za wygranie każdej z kategorii w nim zawartych.
Zauważyła, że dokument stworzony przez Wellingtona może wyrosnąć z ducha czasu w Showtime i musimy porozmawiać o Cosby z siedzibą w USA.
Pierwszym zwycięzcą tego dnia był nieżyjący już gwiazdor Marvela, Chadwick Boseman, który zdobył wybitny głos lektora za rolę Star Lorda T’Challa w Disney+ What If…? , w odcinku Co jeśli… T’ Challa został gwiazdorem? i były prezydent USA Barack Obama, który zdobył nagrodę dla wybitnego narratora dla naszych wielkich parków narodowych.
Po ogłoszeniu nominacji współproducent Claire Olsen z Jackson Wingnut Films powiedział, że jest zachwycony otrzymaną wiadomością i jest niezwykle dumny z zespołu.
„[The Emmy nominations] Porozmawiaj z naszym wyjątkowym talentem filmowym tutaj, w Wellington.”
Przed ceremonią wręczenia nagród montażysta Gabes Olsen powiedział, że praca nad filmem była „jedną z największych korzyści w mojej karierze”.
– Twoja nominacja do nagrody Emmy to prawdziwy zaszczyt – powiedział. „Bardzo się cieszę, że nasza praca została w ten sposób doceniona.”
Dokument został skompilowany z setek godzin filmów audiowizualnych wyprodukowanych podczas taśmy Let It Be, w czasie, gdy legendarny zespół był na skraju upadku, a napięcia były wysokie.
Jacksonowi udaje się wydobyć z nagrań napiętą i wciągającą narrację, w tym zakończenia odcinków cliffhanger oraz animowane nagranie na żywo ostatniego masowego występu zespołu razem z odniesieniami do Stuff James Crout nazywa to „niesamowitym”.