Każdy tytuł Fire Emblem wprowadza nowy zwrot do taktycznych sekcji walki lub aspektów społecznościowych gry. Z Zaręczyny Fire EmblemGwiazdą programu są pierścienie z emblematami, które pozwalają wyposażyć w pierścienie jednostki, które łączysz w parę z bohaterem z poprzednich tytułów. Te pierścienie dają kilka wzmocnień statystyk, ale także pozwalają tej jednostce korzystać z niektórych umiejętności tego konkretnego bohatera, z których więcej jest odblokowywanych w miarę zdobywania kolejnych poziomów. Zwykle umiejętności te mogą być używane tylko podczas zakładania pierścienia, ale masz możliwość odziedziczenia umiejętności z emblematu, aby zachować je na zawsze. Oto, jak działa dziedziczenie umiejętności i które umiejętności są w tym najlepsze Zaręczyny Fire Emblem.
Jak dziedziczysz umiejętności?
Aby odziedziczyć umiejętności z pierścienia z emblematem, trzeba spełnić kilka warunków.
Najpierw musisz dostać się do Rozdziału 4 i odblokować Komnatę Pierścienia Somniela. Po drugie, musisz upewnić się, że masz wystarczającą liczbę punktów umiejętności (SP), aby kupić umiejętność, a także mieć co najmniej 5 poziom więzi z jakimkolwiek emblematem, po którym chcesz odziedziczyć umiejętności. Im wyższy poziom więzi, tym więcej umiejętności można odziedziczyć, ale także są one droższe.
Po spełnieniu tych wymagań możesz udać się do Komnaty Pierścieni i dotrzeć do piedestału, aby wejść Dziedziczenie umiejętności istniejący. Umożliwi to przeglądanie wszystkich dostępnych emblematów i umiejętności, które można odziedziczyć, a także kosztu ich punktów usługowych. Umiejętności wahają się od 100 SP aż do 2000 SP za dziedziczenie, więc zastanów się dobrze, gdzie chcesz wydać te ciężko zarobione punkty.
Pamiętaj, że każda jednostka może odziedziczyć maksymalnie dwa emblematy. Zawsze możesz je później wymienić, ale nie oczekuj, że zbudujesz w ten sposób jedną potężną jednostkę.
Najlepsze umiejętności do odziedziczenia
Oto najlepsze umiejętności, których warto szukać, aby wydać SP na każdy z 12 podstawowych emblematów w grze.
Marta
Unikanie +30: Odblokowane na 19 poziomie Więzi, Unikanie jest łatwym dodatkiem do każdej postaci. Jest to stałe wzmocnienie statystyki unikania +30 dla tej jednostki, co oznacza, że istnieje duża szansa na uniknięcie większości nadchodzących obrażeń w walce.
krzemionka
Holy Attitude: Jest to trochę umiejętność sytuacyjna, ale możesz ją zdobyć od razu, ponieważ jest to jedna z jej domyślnych umiejętności. Powiedziawszy to, wszelkie obrażenia, które jednostka otrzyma od uszkodzonej jednostki, zostaną do niej odbite w wysokości 10%.
Sigurd
Canter +: Tactics Games polega na zarządzaniu pozycją i atakami. Ta umiejętność usuwa część presji, pozwalając twojej jednostce przemieścić się do trzech pól po twoim działaniu. Aby odziedziczyć ten poziom, musisz mieć więź na poziomie 13.
włókno
Preferencja: Jest to domyślny poziom umiejętności, który możesz uzyskać natychmiast, ale możesz go ulepszyć, gdy dostępne będą silniejsze wersje. Dzięki niemu jednostki przeprowadzą kontratak Przed Atakujący uderza, jeśli twoja jednostka ma 25% HP lub mniej na początku walki. Im wyższy poziom, tym mniejsza utrata PŻ potrzebna do wywołania efektu.
Roya
Siła +2: Jeśli używasz Roya, będziesz chciał mocno uderzyć. Siła +2, cóż, daje siłę +2. Możesz uzyskać do niego dostęp od razu.
elastyczne
Żwawość: Emblemat skupiający się na szybkości daje niesamowitą umiejętność z Żwawością, która wraz z awansem zyskuje lepsze wersje. Domyślnie możesz odziedziczyć tę umiejętność w momencie, gdy osiągniesz poziom Więzi 5. Ta umiejętność sprawia, że każda jednostka, która może przeprowadzić kolejny atak, zrobi to przed spotkaniem wroga, o ile twoja prędkość jest równa 9 lub więcej niż ich.
Eryka
Życzliwość: Na najniższym poziomie ta umiejętność po prostu zmniejsza wszystkie otrzymywane obrażenia o trzy, ale można ją ulepszyć do pięciu, gdy więź osiągnie poziom 18.
Ike
Gniew: wymaga obligacji poziomu 13. Gniew daje ci +1 trafienia krytycznego za całkowitą liczbę PW utraconych przez atakowaną jednostkę (maksymalnie 30), idealne do wykańczania lekko rannych wrogów.
Micheasz
Lekkie uzdrawianie: Jedna z najtrudniejszych sytuacji, w jakich możesz się znaleźć Zaręczyny Fire Emblem To wtedy musisz zdecydować, czy użyć swojego terapeuty do leczenia innej jednostki, czy do leczenia siebie. Dzięki Healing Light ta decyzja zostaje unieważniona. Jeśli użyjesz laski, każde uzdrowienie, które zadaje jednostka, wyleczy ją również za 50% kwoty, o jaką leczy się jej cel.
Lucyna
Podwójne wsparcie: umiejętność Więź poziomu 13, da ci premię, której należy unikać, która rozszerza się wraz z poziomem wsparcia tej jednostki na sąsiednich sojuszników z maks. +90. Podobnie jak w przypadku umiejętności Martha, brak trafienia nigdy nie jest złym wzmocnieniem.
Corinne
Jakość czasu: Model podstawowy może zostać natychmiast odziedziczony i absolutnie powinien. Po tym, jak jednostka zakończy działanie lub po prostu zaczeka, uleczy HP każdego członka drużyny w pobliżu o 5, a także wzmocni wsparcie. Wersja wyższego poziomu, którą możesz zdobyć po 18 poziomie Bonda, zwiększa to leczenie do 10 HP.
Beleth
Mentoring: Były profesor z Trzy domy Nadal inspiruje początkową umiejętnością Rozszerzenia, którą można odziedziczyć bezpośrednio na poziomie Więzi 5. Po zdobyciu ta jednostka zawsze będzie miała mnożnik doświadczenia 1,2x, który dotyczy również wszystkich pobliskich sojuszników. Chociaż chodzi o to, jak dobrze działa to w przypadku innych jednostek, po prostu uzyskanie mnożnika XP na jednej jednostce tak szybko, jak to możliwe, znacznie ułatwi wyrównywanie energii.
Zalecenia redaktorów
„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.