Wygląda na to, że Battlefield 2042 i FIFA 22 mogą być w drodze do Xbox Game Pass.
Chociaż nie ma jeszcze oficjalnej wiadomości od wydawcy Electronic Arts, niektórzy zagorzali fani odkryli, że obie gry zaktualizowały swoje oferty w Microsoft Store, dodając kod Xbox Game Pass — mimo że nie zostały dodane do usługi subskrypcji Microsoft. (Dzięki, XGPprzez NME).
Nie jest do końca jasne, jakie gry trafią do Xbox Game Pass w przyszłym miesiącu, ale aktualizacje sklepu z pewnością mogą obejmować FIFA 22 i Battlefield 2042, a ich pojawienie się może nastąpić raczej wcześniej niż później.
Jeśli to prawda, to dobra wiadomość dla fanów EA. Widzieli już dodanie usługi subskrypcji EA, EA Play, do Xbox Game Pass Ultimate bez dodatkowych kosztów, ale zarówno Battlefield 2042, jak i FIFA 22 – najnowsze odsłony dwóch największych serii EA, z których obie trwają około sześciu miesięcy stare – nie zostały uwzględnione. Do tej pory w standardowej bibliotece Xbox Game Pass.
ICYMI i BBC Proms pokaże muzykę z Battlefield 2042. W tegorocznej promocji znajdzie się koncert poświęcony muzyce z gier, a w tym składzie znajdzie się muzyka z takich gier jak Dear Esther, Kingdom Hearts, Shadow of the Colossus i Battlefield 2042. Co ciekawe, nawet społeczność Battlefield nie jest. Wygraliśmy, wybierając najnowszą grę z serii strzelanek…
Tymczasem w EA Sports wygląda to tak, jakby EA faktycznie zmieniało markę przebojowej serii FIFA na EA Sports Football Club. Chociaż w tej chwili wciąż są to spekulacje, pasuje to do doniesień EA zmaga się z organem zarządzającym piłką nożną. EA złożyło również zamówienie w Wielkiej Brytanii i UE na coś, co nazywa się „EA Sports FC”. W październiku zeszłego roku publicznie oświadczył, że „bada ideę zmiany nazwy [its] Mecze piłki nożnej EA Sports World”.
Czy wiesz, że Microsoft ocenia plany? Dodaj witryny reklamowe do bezpłatnych gier? Megakorporacja – najwyraźniej świadoma potencjalnej reakcji fanów – podobno „porusza się ostrożnie” ze swoimi planami, ale rozważa stworzenie „prywatnego rynku”, na którym tylko wybrane marki mogą umieszczać reklamy w grach w sposób, który nie zakłóca wrażenia z gry.
Oto nasze typy z Najlepsza przepustka Xbox Game Pass.
„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.