Fiji Airways wyjaśnia, że ​​decyzję o locie do Izraela podjęto niezależnie po zgłoszeniu pytań przez FLP

Fiji Airways wyjaśnia, że ​​decyzję o locie do Izraela podjęto niezależnie po zgłoszeniu pytań przez FLP

Fiji Airways wyjaśnia, że ​​decyzję o locie do Izraela podjęto niezależnie po zgłoszeniu pytań przez FLP

Fiji Airways wyjaśniło, że w żadnym momencie żaden minister rządu ani inny urzędnik rządowy nie wywierał nadmiernego wpływu ani nacisku na linię lotniczą, aby obsługiwała lot czarterowy do Izraela, oraz że decyzja została podjęta niezależnie przez Fiji Airways.

Orzeczenie to nadeszło po tym, jak Partia Pracy Fidżi zadała pytania dotyczące tego, kto w pierwszej kolejności zapłaci za podróż do Jerozolimy.

Linia lotnicza podała w oświadczeniu, że decyzja o obsłużeniu lotu czarterowego została podjęta ze względów czysto komercyjnych.

Twierdzą, że dzięki niedawnej dostawie dwóch nowych samolotów A350 do floty Fiji Airways linia lotnicza ma pewien nadmiar czasu na samolotach szerokokadłubowych, a obsługa lotów czarterowych to jeden ze sposobów wykorzystania tego nadwyżki czasu statku powietrznego do generowania dodatkowych przychodów.

Fiji Airways twierdzi, że ma ugruntowane relacje biznesowe z izraelskim leasingodawcą lotów czarterowych, który ma historię skutecznej obsługi lotów międzynarodowych i terminowego dokonywania płatności za poprzednie usługi czarterowe.

Twierdzą, że chociaż warunki umowy czarterowej między Fiji Airways a podmiotem czarterującym mają charakter poufny, potwierdzili, że czarter przynosi korzyści handlowe Fiji Airways.

Fiji Airways twierdzi również, że nie działa w oparciu o faworyzowanie polityczne lub religijne i traktuje wszystkich swoich klientów i czarterujących jednakowo, a decyzja o obsłudze tego czarteru była decyzją czysto biznesową.

Linia lotnicza twierdzi, że jest dumna ze swoich wspólnych wysiłków z rządem na rzecz bezpiecznej repatriacji obywateli Fidżi z Izraela.

Rozpoznali także pilotów i załogę Fiji Airways, którzy obsługiwali ten ważny lot.

Tymczasem FLP twierdzi, że ma wiarygodną wiedzę, że 238 osób, które odbyły pielgrzymkę do Jerozolimy, jest winne narodowym liniom lotniczym około 2,3 miliona dolarów z tytułu niezapłaconych opłat czarterowych.

READ  Projekt 90%: niektórzy Nowozelandczycy walczący z repatriacją MIQ poddają się

Mówią, że są zaskoczeni, że Fiji Airways wykonał lot czarterowy bez pokrycia jego pełnych kosztów, ponieważ z pewnością wykracza to poza zakres polityki kredytowej tej linii.

Partia twierdzi, że zrozumiała, że ​​minister w rządzie koalicyjnym wywierał presję na linię lotniczą, aby odbyła lot „Hadżdż”.

FLP twierdzi również, że powiedziano linii lotniczej, że płatność zostanie dokonana z pieniędzy zebranych przez „pielgrzymów” po ich powrocie.

FLP twierdzi, że to niewiarygodne, i zastanawia się, czy wielokrotnie nagradzana linia lotnicza jest obecnie zmuszana do świadczenia usług wybranym grupom religijnym. Zastanawiają się również, w jaki sposób osoby, które podróżowały, zapłacą tak ogromną kwotę i czy Fiji Airways ostatecznie odpisze tę kwotę, czy też właściwy minister zrekompensuje ją.

Pat Stephenson

„Obrońca popkultury. Pytanie o pustelnika w komedii. Alkoholista. Internetowy ewangelista”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *