Szwedzka firma „kup teraz, potem płać” (BNPL) Clarna rozszerzyła swoją opcję „płać w 30 dni” na Polskę. A Komunikat prasowy. Firma poinformowała, że wkrótce zamierza zaoferować opcję płatności innym polskim sprzedawcom.
Clarna zbuduje swoją obecność z lokalną grupą i biurem w Walsa, z europejskimi biurami w Niemczech, Wielkiej Brytanii, krajach skandynawskich, Holandii, Belgii, Hiszpanii i Włoszech.
Dzięki opcji Zapłać w 30 klienci mogą kupować towary i płacić bez odsetek. Aplikacja Clarna umożliwia kupującym zarządzanie płatnościami Clarna u uczestniczących sprzedawców.
Wprowadzenie w Polsce jest zgodne z rosnącym zapotrzebowaniem na e-commerce na całym świecie. Według ankiety przeprowadzonej przez Clernę wśród 1074 delegatów w wieku od 18 do 65 lat, 96 procent dokonało zakupów online w 2021 roku, z czego jedna trzecia była zakupami tygodniowymi. Powiedzieli, że skorzystaliby z opcji zapłaty po zakupie, gdyby zaoferowano prawie jedną trzecią. Siedemdziesiąt procent głosujących stwierdziło, że bardziej ufaliby biznesmenowi, gdyby mieli możliwość zapłaty później.
„Zakupy w H&M powinny być wygodne, trafne i inspirujące. Cieszymy się, że możemy teraz zaoferować fanom mody w Polsce wygodny sposób płacenia za modowe innowacje” – powiedział. Mehmet Arizoy, Country Manager H&M w Polsce. „Dzięki naszej współpracy z Clarną opracowaliśmy rozwiązanie płatnicze H&M, które oferuje naszym fanom prawdziwie nowoczesne wrażenia z zakupów, niezależnie od tego, gdzie i jak chcą robić zakupy”.
Współpraca z H&M ma formę niedawno rozpoczętego partnerstwa Kilarny z luksusową i modową marką internetową YOOX NET-A-PORTER. Według PYMNTS umowa umożliwia klientom płacenie za artykuły modowe w trzech lub czterech ratach.
Czytaj więcej: Firma BNPL Killerna partnerem YOOX NET-A-PORTER
Na początku tego miesiąca Clarna ogłosiła podobne partnerstwo z łańcuchem dostaw zwierząt domowych Petco, co pozwala klientom płacić za zakupy w czterech nieoprocentowanych ratach.
Zobacz też: Zobacz też: Clarna Petco pomaga BNPL wejść w przestrzeń