Vodafone New Zealand od początku przyszłego roku zmienia nazwę na One New Zealand.
Przyjść po Wyprzedaż 2019 Od Vodafone do wykorzystania inwestora Infratil i kanadyjskiej firmy inwestycyjnej Brookfield Asset Management za 3,4 miliarda dolarów.
W tym czasie Jason Paris, dyrektor generalny Vodafone New Zealand, powiedział, że ma nadzieję, że sprzedaż pozwoli firmie na ekspansję w sferze cyfrowej.
Dziś powiedział, że rebranding to kolejny krok w Transformacja firmy.
„Z dumą ogłaszamy decyzję o zmianie nazwy. Ten ruch oznacza, że będziemy mieli więcej pieniędzy na inwestycje w nasze sieci, usługi wewnętrzne i rozwiązania technologiczne dla naszych klientów w Nowej Zelandii.
„Wierzymy, że One New Zealand lepiej odzwierciedla nasze głębokie relacje i dziedzictwo w Nowej Zelandii, a także nasze przyszłe ambicje” – powiedział Paris.
Powiedział, że firma współpracuje z zagranicznymi firmami technologicznymi, aby pomóc Kiwi w dostępie do najlepszych rozwiązań technologicznych.
„Przechodzimy z ośmiu znaków do trzech i utrzymujemy silne relacje z naszymi partnerami rynkowymi z Vodafone, dzięki czemu nasi klienci będą nadal czerpać z tego korzyści dzięki dostępowi do globalnego roamingu, platformie Internetu rzeczy (IoT) oraz bezpieczeństwu i rozwiązania technologii sieciowych dla rynku biznesowego i konsumenckiego.”
W lutym 2021 r. Paryż ogłosił „przekształcenie” firmy – zlikwidowano 200 miejsc pracy w celu wyeliminowania niepotrzebnych ról w tle i większego skupienia się na Obsługa klienta.
„Klienci chcą tego, co najlepsze” – powiedział wtedy Paris.
„Zawsze jestem przekonany, że nasza usługa nie była wystarczająco dobra, aw wielu przypadkach nie jest wystarczająco dobra dzisiaj – ale stajemy się coraz lepsi, dużo inwestujemy, aby działać szybciej”.
Czytaj więcej: Para Marlboro stara się szukać pomocy po przerwie w dostępie do internetu
Wśród tych zmian było wdrożenie „zespołu eskalacji” – zespołu X-Squad, który angażuje się, jeśli zespół techniczny lub detaliczny nie może rozwiązać problemu. Paryż planuje również przenieść większość zagranicznych centrów telefonicznych z powrotem do Nowej Zelandii.
Dziś powiedział, że 100% centrów telefonicznych dla biznesu powróciło do Nowej Zelandii, a większość centrów telefonicznych dla klientów również jest tutaj, a niektóre nadal znajdują się w Indiach i na Filipinach.
Paris powiedział, że w ciągu ostatnich kilku miesięcy do firmy dołączyło 600 nowych pracowników handlu detalicznego i call center.
Teraz staniecie się wojownikami Vodafone Jeden nowozelandzki wojownik.