Firma telekomunikacyjna ujawnia nową nazwę

Firma telekomunikacyjna ujawnia nową nazwę

Vodafone New Zealand od początku przyszłego roku zmienia nazwę na One New Zealand.

Biura Vodafone w Auckland (zdjęcie pliku).

Przyjść po Wyprzedaż 2019 Od Vodafone do wykorzystania inwestora Infratil i kanadyjskiej firmy inwestycyjnej Brookfield Asset Management za 3,4 miliarda dolarów.

W tym czasie Jason Paris, dyrektor generalny Vodafone New Zealand, powiedział, że ma nadzieję, że sprzedaż pozwoli firmie na ekspansję w sferze cyfrowej.

Dziś powiedział, że rebranding to kolejny krok w Transformacja firmy.

„Z dumą ogłaszamy decyzję o zmianie nazwy. Ten ruch oznacza, że ​​będziemy mieli więcej pieniędzy na inwestycje w nasze sieci, usługi wewnętrzne i rozwiązania technologiczne dla naszych klientów w Nowej Zelandii.

„Wierzymy, że One New Zealand lepiej odzwierciedla nasze głębokie relacje i dziedzictwo w Nowej Zelandii, a także nasze przyszłe ambicje” – powiedział Paris.

Powiedział, że firma współpracuje z zagranicznymi firmami technologicznymi, aby pomóc Kiwi w dostępie do najlepszych rozwiązań technologicznych.

„Przechodzimy z ośmiu znaków do trzech i utrzymujemy silne relacje z naszymi partnerami rynkowymi z Vodafone, dzięki czemu nasi klienci będą nadal czerpać z tego korzyści dzięki dostępowi do globalnego roamingu, platformie Internetu rzeczy (IoT) oraz bezpieczeństwu i rozwiązania technologii sieciowych dla rynku biznesowego i konsumenckiego.”

W lutym 2021 r. Paryż ogłosił „przekształcenie” firmy – zlikwidowano 200 miejsc pracy w celu wyeliminowania niepotrzebnych ról w tle i większego skupienia się na Obsługa klienta.

„Klienci chcą tego, co najlepsze” – powiedział wtedy Paris.

„Zawsze jestem przekonany, że nasza usługa nie była wystarczająco dobra, aw wielu przypadkach nie jest wystarczająco dobra dzisiaj – ale stajemy się coraz lepsi, dużo inwestujemy, aby działać szybciej”.

Czytaj więcej: Para Marlboro stara się szukać pomocy po przerwie w dostępie do internetu

Wśród tych zmian było wdrożenie „zespołu eskalacji” – zespołu X-Squad, który angażuje się, jeśli zespół techniczny lub detaliczny nie może rozwiązać problemu. Paryż planuje również przenieść większość zagranicznych centrów telefonicznych z powrotem do Nowej Zelandii.

Dziś powiedział, że 100% centrów telefonicznych dla biznesu powróciło do Nowej Zelandii, a większość centrów telefonicznych dla klientów również jest tutaj, a niektóre nadal znajdują się w Indiach i na Filipinach.

Paris powiedział, że w ciągu ostatnich kilku miesięcy do firmy dołączyło 600 nowych pracowników handlu detalicznego i call center.

Obraz nowego logo one.nz

Teraz staniecie się wojownikami Vodafone Jeden nowozelandzki wojownik.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *