Firmy złapane, gdy poczta nowozelandzka ogranicza odbiór paczek w Auckland

Firmy w Auckland starają się dokonać alternatywnych ustaleń po tym, jak NZ Post wprowadził ograniczenia dotyczące liczby i rozmiaru paczek, które mogą codziennie odebrać w celu dostarczenia w mieście.

W e-mailu do klientów w poniedziałek NZ Post powiedział podczas Ograniczenie poziomu alarmu 3 Została na miejscu w Auckland, to Wciąż stoją przed wielkimi wyzwaniami w usuwaniu ilości przesyłek wysyłanych w mieście i utrzymywać bezpieczne środowisko pracy.

Aby pomóc w zarządzaniu sytuacją, poproszono klientów o rozdzielenie przesyłek do Auckland i jednej poza Auckland.

Kolekcja przedmiotów Oakland będzie ograniczona do 80 procent średniej liczby klientów w ciągu ostatnich dwóch tygodni.

Czytaj więcej:
* NZ Post ostrzega przed pięciodniowymi opóźnieniami w dostawach do iz Auckland
* NZ Post ma tysiące przechowywanych paczek, których nie można dostarczyć do firm
* NZ Post przygotowuje się do zwiększenia zakupów online, spodziewane są pewne opóźnienia

Przedmioty spoza Auckland będą przyjmowane tylko dla grup zaplanowanych na weekend, a odbiór przedmiotów ponadgabarytowych – powyżej 25 kg został zawieszony.

Ponieważ presja na swoją sieć nigdy się nie kończy, NZ Post pracuje nad ograniczeniem liczby i rozmiaru paczek odbieranych każdego dnia w Auckland.

dostarczony

Ponieważ presja na swoją sieć nigdy się nie kończy, NZ Post pracuje nad ograniczeniem liczby i rozmiaru paczek odbieranych każdego dnia w Auckland.

Wszystkie przesyłki wysyłane z Auckland zostaną odebrane normalnie, a przesyłki z Auckland będą dostarczane etapami w ciągu następnego tygodnia.

Zmiany spowodowały, że firmy duże i małe musiały rzucać się na inne ustalenia i prosić klientów o cierpliwość.

W piątek Farmers Department Store powiedział, że NZ Post „znacząco” ograniczył ilość i liczbę paczek odbieranych każdego dnia z centrum dystrybucji w Auckland.

„Ponadto, gdy NZ Post zaakceptuje Twoją dostawę, widzimy opóźnienia wynoszące 5 dni lub więcej, zanim NZ Post dostarczy Twoją paczkę”, napisano w e-mailu.

„Współpracujemy z innymi firmami kurierskimi, aby zapewnić dodatkowe możliwości dostawy, aby paczka dotarła do Ciebie tak szybko, jak to możliwe”.

Brick Store, rodzinny sprzedawca Lego, powiedział również klientom, że NZ Post nie przyjmie żadnych przesyłek do dostawy w Auckland do połowy przyszłego tygodnia.

Będzie jednak nadal otrzymywać zamówienia i w miarę możliwości będzie je przygotowywać do odbioru.

Brian Dobson, dyrektor ds. obsługi klienta w New Zealand Post, powiedział, że poczta wciąż odnotowuje „zdumiewającą” liczbę paczek wysyłanych na poziomie alertu 3.

Powiedział, że ograniczenie dopuszczalnych pozycji w jego sieci jest konieczne, aby pomóc w zarządzaniu zwiększonym przepływem paczek i zapewnić bezpieczeństwo pracowników i klientów.

„Obecnie oferujemy 60 procent więcej produktów tygodniowo w Auckland. Oznacza to około 700 000 przedmiotów tygodniowo, w porównaniu do 440 000 przedmiotów tygodniowo przed przejściem na poziom alertu 4. „

„Większość naszych lokalizacji w Auckland działa teraz z maksymalną wydajnością, co wywiera presję na nasze zespoły, ponieważ nadal omijają ograniczenia dotyczące siły roboczej”.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *