Wygląda na to, że Fitbit doświadczył kolejnej awarii serwera, która miała wpływ na synchronizację danych z urządzeń.
Wiadomość jako pierwsza zauważyła 9to5GooglePojawia się Downdetektor Wzrost liczby raportów o przestojach Początek około godziny 11:00 czasu wschodniego. Niektórzy użytkownicy również Opublikowano na Reddicie I społeczne Głoska bezdźwięczna Napotkali problemy. Próbowałem zsynchronizować Fitbit Charge 6 i chociaż udało mi się uruchomić aplikację i rozpocząć ręczną synchronizację, dane nie pojawiły się w samej aplikacji. Inny kolega próbował pobrać aplikację i nie mógł się zalogować. I w przeciwieństwie do niedawnej awarii, która miała miejsce zaledwie miesiąc temu, może to nie mieć nic wspólnego z tym, czy przeniosłeś swoje dane Fitbit na konto Google. Inny kolega, który nie przeprowadził migracji swoich danych, potwierdził, że również nie był w stanie zsynchronizować swoich urządzeń.
Google potwierdził krawędź Zdawała sobie sprawę, że ludzie „mają problemy” i wkrótce potem stwierdziła, że problem został rozwiązany.
„Rozwiązaliśmy problem, który powodował, że niektórzy klienci mieli problemy z aplikacją Fitbit. Każdy, kto nadal ma problemy, powinien skontaktować się z obsługą klienta” – powiedziała Bridget Starkey, rzeczniczka Google. krawędź. Poprosiłem Starkeya o wyjaśnienie tej kwestii, ale nie otrzymałem jeszcze odpowiedzi.
Pisałem to już wcześniej, ale integracja Fitbit i Google była jak dotąd wyboista. Choć awarię tę szybko stłumiono w zarodku, fakt, że w tym roku miały miejsce dwie inne poważne awarie, nie budzi zaufania. Raz faul, dwa razy czerwona flaga i trzy razy wzór. Niepokojący jest także moment, ponieważ minęło jeszcze stosunkowo wcześnie od premiery przez Google Pixel Watch 2 i Fitbit Charge 6. Ostatnie decyzje również rozgniewały użytkowników, a wielu krytykowało przeprojektowanie nowej aplikacji do tego stopnia, że Google musiał wrócić i odpowiedzieć na uwagi. . Fitbit również niedawno wycofał swoje produkty z kilkunastu krajów.