Focus: Dlaczego Kiwis „obniża” rating, gdy ujawniają się nowe nawyki zakupowe PriceSpy

Focus: Dlaczego Kiwis „obniża” rating, gdy ujawniają się nowe nawyki zakupowe PriceSpy

Dlaczego Kiwi obniżają swoją ocenę, gdy ujawniły się nowe nawyki zakupowe. Wideo / NZ Herald

Obejrzyj całą historię powyżej

Sposób, w jaki Kiwis wybiera zakupy, zmienia się wraz z nowymi danymi wskazującymi, że odchodzimy od kupowania najnowszych i najlepszych gadżetów.

Badanie PriceSpy wykazało, że średnie punkty cenowe w popularnych kategoriach zakupowych wzrosły w porównaniu do zeszłego roku.

Jednak średnia cena produktów faktycznie kupowanych przez kupujących spadła, co wskazuje, że coraz więcej Nowozelandczyków obniża poziom swoich decyzji zakupowych.

„W zeszłym roku kraj był nadal zamknięty, ludzie modernizowali swoje domy, kupowali najnowsze gadżety, a w tym roku, gdy inflacja wpływa na ceny, widzimy oznaki, że ludzie wybierają starsze modele lub marki, które kosztują mniej”, Lisa Matinvizi, dyrektor stanu.W PriceSpy Bassett powiedział Focus.

Zachowania wydatkowe zmieniły się z gwałtownego wzrostu zakupów online na początku pandemii, kiedy 37 procent Kiwi zamawiało produkty ze stron internetowych, do zaledwie 17 procent obecnie.

Ale pragnienie lepszych ofert sprawiło, że najwięksi detaliści, tacy jak Mighty Ape, są jednymi z niewielu, którzy dobrze prosperują po tym, jak wcześnie zdecydowali się zainwestować w produkty o wysokiej wartości.

„Oferujemy alternatywy w prawie każdym sektorze, więc we wszystkich tych kategoriach obserwujemy wzrost” — powiedział Tim Wacro, dyrektor ds. marketingu w Mighty Abbey.

„Dzieje się tak, ponieważ więcej osób szuka tańszych lub bardziej skoncentrowanych na wartości alternatyw.

„Będąc własnością Kogana, cenionego importera elektroniki w Australii, ta gama produktów odnotowała ogromny wzrost”.

Wackrow dodał, że najlepszą radą jest przeczytanie recenzji i porównanie cen.

„Nie każdy produkt jest taki sam, patrzenie na recenzje daje dobre wyobrażenie o tym, jak inni ludzie doświadczyli tego produktu i upewnienie się, że sprzedawca wesprze produkt, jeśli coś pójdzie z nim nie tak”.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *