Ford i Audi obniżyły ceny dodatkowych modeli

Ford i Audi obniżyły ceny dodatkowych modeli
Ford Escape to jeden z nielicznych crossoverów średniej wielkości, który ma opcję plug-in.

dostarczone

Ford Escape to jeden z nielicznych crossoverów średniej wielkości, który ma opcję plug-in.

Ford Nowa Zelandia i Audi Nowa Zelandia potwierdziły kilka agresywnych korekt cen różnych swoich flagowych elektrycznych SUV-ów.

Ford ogłosił głębokie rabaty na średniej wielkości hybrydowy SUV Escape, zarówno model podstawowy, jak i flagowy ST-X, poprawiając perspektywy tego modelu w konkurencyjnym segmencie.

Krajowe ramię Forda obniżyło 5000 USD z dolnej linii dla każdego modelu, co oznacza, że ​​cena początkowa zaczyna się teraz od 57 990 USD, a sportowo wyglądający ST-X od 63 990 USD. Oba modele kwalifikują się do rządowego rabatu na czysty pojazd w wysokości 5750 USD na nowe pojazdy PHEV.

Oba poziomy Escape PHEV kwalifikują się do zniżki na czysty samochód.

dostarczone

Oba poziomy Escape PHEV kwalifikują się do zniżki na czysty samochód.

Obie wersje wyposażone są w 4-cylindrowy silnik benzynowy o pojemności 2,5 litra w połączeniu z silnikiem elektrycznym i akumulatorem litowo-jonowym o pojemności 14,4 kWh, mocy i momencie obrotowym 167 kW/300 Nm oraz zasięgu do 59 km na jednym opłata. Obie opcje są wyłącznie z napędem na przednie koła.

W obecnej formie zniżka jest ofertą ograniczoną czasowo.

Czytaj więcej:
* Ford Escape oferuje elektryfikację i obniża ceny na zelektryfikowane ciężarówki
* Ford prezentuje nowe SUV-y i dodatki elektryczne
* Audi zwiększa moc e-tron EV
* Kiwi uwielbiają SUV-y

Po wyjęciu z pudełka Enterprise Escape PHEV jest wyposażony w kompleksowy pakiet bezpieczeństwa, który obejmuje radarowy tempomat, 8-calowy ekran dotykowy, 12-calowy cyfrowy zestaw wskaźników, ładowanie bezprzewodowe i wiele innych.

Tymczasem ST-X dodaje więcej technologii bezpieczeństwa (takich jak przednia kamera i monitorowanie ciśnienia w oponach), asystenta parkowania, 10-głośnikowy system audio B&O, podgrzewane siedzenia i kilka kosmetycznych zmian, które podkreślają jego sportowy charakter.

Wśród konkurentów Escape PHEV znajduje się zupełnie nowy Nissan X-Trail ePower.

dostarczone

Wśród konkurentów Escape PHEV znajduje się zupełnie nowy Nissan X-Trail ePower.

Najbliższymi logicznymi konkurentami Escape PHEV są MG HS PHEV i hybrydy Toyoty RAV4, każda w cenie 52 990 USD i 47 290 USD.

Wtyczka Escape doskonale pasuje również do Nissana X-Trail ePower — SUV-a, który wykorzystuje unikalny system hybrydowy, w którym samochód wykorzystuje dwa silniki elektryczne do napędzania kół przez cały czas, a silnik benzynowy służy jako generator różnego rodzaju.

ePower jest oferowany w dwóch wersjach wyposażenia; 62 990 USD ST-L 4WD i 66 990 USD Ti-L. Para ePower jest najdroższa z tych, które zostały nazwane, ale warto zauważyć, że są one standardowo wyposażone w napęd na wszystkie koła.

dostarczone

Zobacz, jak Audi e-tron S wykorzystuje swoje trzy silniki elektryczne do znacznego wektorowania momentu obrotowego podczas pokonywania zakrętów.

Ta wiadomość pojawia się w ciągu kilku pracowitych miesięcy dla tabliczki znamionowej Escape. Ford Australia niedawno potwierdził, że wkrótce wycofa ten model z rynku – posunięcie, z którym Ford New Zealand zapewnił, że nie będzie rezonować.

W międzyczasie w Audi wprowadzono „wyprzedane ceny” dla całkowicie elektrycznych modeli e-tron, przy czym każdy model traci ponad 20 000 USD w stosunku do ceny detalicznej.

Cena standardowego e-tron 55 spadła o 20 250 USD do 139 900 USD, podczas gdy warianty Sportback – 55 i S – spadły odpowiednio o 20 650 USD i 21 500 USD do 153 900 USD i 169 900 USD.

E-tron był pierwszą w pełni elektryczną wersją Audi, nie licząc krótkotrwałego supersamochodu R8 e-tron.

DAWID LINK PÓŹNIEJ

E-tron był pierwszą w pełni elektryczną wersją Audi, nie licząc krótkotrwałego supersamochodu R8 e-tron.

Oba modele e-tron 55 mają ten sam układ napędowy 300 kW/561 Nm, w połączeniu z akumulatorem litowo-jonowym 95 kWh i napędem na wszystkie koła Quattro. Zasięg waha się między dwiema parami, osiągając 452 km w Sportback.

Sportback S ma nieco więcej mocy niż 55-tki. Korzysta z tego samego akumulatora, ale ma mocniejszy zespół napędowy o mocy 370 kW / 973 Nm, który pozwala rozpędzić się do 100 km/h w 4,5 sekundy.

e-tron należy do tego samego segmentu rynku, co BMW iX3, Mercedes-Benz EQC i Jaguar I-Pace. iX3 pozostaje najtańszym z całej gamy, zaczynając od 118 900 $.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *