Ford Maverick mini ute Nie jest jeszcze na sprzedaż, ale ludzie wciąż odkrywają go na zewnątrz. Ktoś był w stanie szpiegować jednego oprócz Rangera i F-150, co pokazuje, jak mały jest Maverick. Ile byłoby to idealne dla rynku Nowej Zelandii.
przesłane do klub renegackich ciężaróweki Zdjęcia sprawiają, że renegat wygląda jak dziecinna zabawa. Wiemy, że amerykańskie ciężarówki, a nawet ciężarówka sprzedawana w kraju, stają się coraz większe, ale nadal bardzo trudno powiedzieć, jak mały jest Maverick.
Maverick ma 5072 mm długości i 1727 mm wysokości, dzięki czemu jest o 282 mm krótszy i 61 mm niższy niż obszar. Występuje tylko w formie podwójnej kabiny z tacą 1382 mm zdolną do holowania ładunku o masie 680 kg, ale holowanie jest również znacznie niższe, a mały ute może holować tylko 907 kg, co ograniczy jego atrakcyjność w tym przypadku.
Co ciekawe, pomimo deficytu objętości zewnętrznej, Maverick faktycznie ma więcej przestrzeni wewnętrznej niż Ranger. Ma efektywniejszą przestrzeń nad głową w obu rzędach, większą przestrzeń na nogi i biodra z tyłu oraz większą ogólną ilość pasażerów.
Czytaj więcej:
* Czy Nissan buduje małą, całkowicie elektryczną maszynę?
* Ford Maverick to mały samochód, na który zasługujemy
* Ford mówi nie zelektryfikowanemu F-150 Raptor
Ranger jest wyraźnie lepszy jako pojazd użytkowy, z większą objętością ładunku w skrzyni i większą zdolnością holowania.
Podczas gdy amerykańscy entuzjaści ciężarówek nie są gotowi zaakceptować Mavericka jako „prawdziwej” ciężarówki, można powiedzieć, że jest „właściwa” w tradycyjnym tego słowa znaczeniu.
Podczas gdy Ranger i jego typ to pickupy typu drabinowego, Maverick jeździ na tym samym monocoque co Ford Escape, Bronco Sport i, jak zgadłeś, Focus, co czyni go klasykiem tego typu. Ford był pionierem Australii w 1934 roku.
Widać też wyraźnie ewolucję języka projektowania Forda. Ranger zaczyna pokazywać swój wiek, choć nie nazwałbyś go brzydkim, a Maverick nadal mierzy się z kwadratową i prostą kratką. Istnieje duża szansa, że wygląd zostanie przeniesiony również na następną generację Rangera, który ma się wkrótce pojawić.
Pamiętam następującego strażnika, Jest prawie pewne, że będzie miał opcję hybrydową, jak uciekinier. Plotka głosi, że układ napędowy połączy czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności 2,3 litra z pojedynczym silnikiem elektrycznym, aby wygenerować 270 kW i 680 Nm momentu obrotowego. To dobry wynik w porównaniu z mocą 157 kW / 500 Nm obecnego Rangera Raptor z 2,0-litrowego silnika wysokoprężnego z podwójnym turbodoładowaniem.
Tymczasem wersja Mav wykorzystuje hipotetyczny 2,5-litrowy silnik hybrydowy, co daje łączną moc 142 kW.
Niestety, choć słyszymy, że zapytania klientów są bardzo silne w kraju, Ford US pozostaje jastrzębi w kwestii możliwości wersji Maverick RHD. Ponieważ Bronco to trudna liczba, nie wygląda zbyt dobrze, ale wciąż możemy mieć nadzieję.