Ford potwierdził, że w przyszłym roku pojawią się nowe modele Escape Hybrid, które mają przejść pod model hybrydowy typu plug-in.
Teraz z pełną hybrydą Dołącz do Extra Hybrid„Klienci Escape będą mieli doskonały wybór do wyboru i będą mogli dopasować Escape do swoich specyficznych potrzeb, zapewniając jednocześnie wszystkie inteligentne możliwości w połączeniu ze znaczną oszczędnością paliwa i niską emisją”, powiedział Simon Rutherford, dyrektor zarządzający Ford New Zealand.
Nowa hybryda otrzymuje akumulator 1,1 kWh oraz ten sam 2,5-litrowy czterocylindrowy silnik benzynowy z cyklem Atkinsona, co w PHEV, doładowywany przez silnik oraz hamowanie rekuperacyjne. To standardowa hybryda, więc nie ma tu problemu z wtyczką.
Ford twierdzi, że dodatkowa elektryfikacja zmniejszyła zużycie paliwa do 5,4 litra/100 km i emisję CO2 do 125 g/km, co skutkuje pełnym zasięgiem 1000 km.
Czytaj więcej:
* Ford Escape oferuje elektryfikację, niższe ceny na zelektryfikowane ciężarówki
* Renault zamierza rozszerzyć opcje zelektryfikowane
* Ford prezentuje nowe SUV-y i dodatki elektryczne
Kompaktowy rozmiar akumulatora oznacza, że wymiary wnętrza są zasadniczo takie same jak w zwykłym Escape, z ponad metrową przestrzenią nad głową dla pasażerów w pierwszym rzędzie i do 1481 litrów schowków po złożeniu tylnych siedzeń.
Kupujący mogą wybrać napęd na wszystkie koła, jeśli zechcą, zarówno ST-Line, jak i ST-Line X są dostępne w AWD. Technologia ta ma minimalny wpływ na oszczędność paliwa, a funkcja odłączania napędu na wszystkie koła również przyczynia się do zmniejszenia zużycia paliwa poprzez automatyczne przełączanie na napęd na przednie koła w sprzyjających warunkach jazdy.
Podczas gdy Ford NZ nie określa mocy wyjściowej, szybkie wyszukiwanie Google ujawnia, że Hybryd Ucieczki Ameryki Północnej z tym samym układem napędowym wytwarza całkowitą moc systemu 149 kW, porównywalną z Ucieczką PHEV. Całkowity moment obrotowy systemu nie jest wymieniony. Prawdopodobnie oznacza to, że oba silniki hybrydowe i hybrydowy pojazd elektryczny typu plug-in (PHEV) korzystają z tego samego silnika elektrycznego, z różnymi akumulatorami dostarczającymi energię.
Północnoamerykańska strona Forda potwierdza również, że hybryda otrzymuje ten sam eCVT, co hybryda typu Plug-in.
Ceny zostaną ogłoszone, gdy kompaktowy SUV pojawi się w drugim kwartale 2022 roku.