Fryzjerzy odeszli dzisiaj, jutro… spodziewane jest masowe zamknięcie salonu w Auckland

Salony fryzjerskie w Auckland przewidują masowe zamknięcia w nadchodzących miesiącach, podobnie jak wielu ich właścicieli Walczą o utrzymanie firmy przy życiu przez blokadę.

Auckland zbliża się do 60 dni po zamknięciu Covid-19, co oznacza, że ​​minęły prawie dwa miesiące, odkąd większość salonów generowała jakiekolwiek przychody.

Rząd obiecał, że fryzjerzy będą mogli otworzyć swoje drzwi W ostatnim etapie trzyetapowej mapy drogowej do poziomu 2. Ponieważ ta faza trwa do ośmiu tygodni, właściciele salonów twierdzą, że czekanie jest zbyt długie.

Kylie Boynton jest właścicielką swojego salonu w Rosedale od trzech lat i została zapytana, czy chciałaby kupić dwa „bardzo udane” salony od czasu zamknięcia w sierpniu, ponieważ właściciele borykają się z problemami finansowymi.

Kylie Boynton, właścicielka Rosedale Salon, powiedziała, że ​​straciła 140 000 USD na utraconym handlu podczas obecnego zamknięcia.  Powiedziała, że ​​ma to ogromny wpływ na jej firmę, ponieważ dziewięciu innych pracowników musi płacić i naliczać koszty ogólne, aby posiadać firmę.

David White/Rzeczy

Kylie Boynton, właścicielka Rosedale Salon, powiedziała, że ​​straciła 140 000 USD w utraconych transakcjach podczas obecnego zamknięcia. Powiedziała, że ​​ma to ogromny wpływ na jej firmę, ponieważ dziewięciu innych pracowników musi płacić i naliczać koszty ogólne, aby posiadać firmę.

Pointon sama z trudem płaci rachunki. Powiedziała, że ​​obserwowanie, jak jej koleżanki, które również posiadają salony, pogrążają się w długach, jest „naprawdę trudne”.

„Branża jest teraz w trudnej sytuacji” – powiedział Boynton. rzeczy.

Hordy włochatych Aucklandczyków będą desperacko potrzebowały cięć po zamknięciu, ale Boynton powiedział: Model biznesowy większości salonów kosmetycznych utrudni powrót do normalności.

Najbardziej pracowity okres w roku to Boże Narodzenie. Jednak zazwyczaj spodziewam się napływu uchodźców również w październiku” – powiedział Boynton.

Pointon obserwowała, jak jej koledzy właściciele salonów są winni tysiące dolarów, aby utrzymać swój biznes przy życiu.

Czasy Waikato

Pointon obserwowała, jak jej koledzy właściciele salonów są winni tysiące dolarów, aby utrzymać swój biznes przy życiu.

„Ale prawdopodobnie nie otworzymy do listopada, co oznacza, że ​​przegapimy wczesny przepływ i większość bazy klientów pojawi się w grudniu. Musiałem zmienić cały mój biznesplan – będzie zajęty, ale to naprawdę trudne cofnąć.”

Wielu fryzjerów w Auckland pesymistycznie podchodzi do salonów przechodzących Poziom 3. Carla Ann Bennett, stylistka fryzur od 10 lat w Waitakere, uważa, że ​​większość z nich nie przetrwa miesiąca.

„Może być poważny niedobór w salonach, a to po prostu nie może pójść tak, jak to jest” – powiedział Bennett.

Karen Postings jest właścicielem własnego salonu North Shore od 20 lat. Powiedziała, że ​​przemysł był najgorszy, jaki widziała.

Ministerstwo Biznesu, Innowacji i Zatrudnienia (MBIE) poinformowało, że jest świadome problemów związanych z zamykaniem przedsiębiorstw, zauważając Miliardy dolarów przelane na wsparcie finansowe Dla pracodawców i pracowników.

Sekretarz finansów Grant Robertson powiedział, że rząd zapłacił ponad 4 miliardy dolarów na wsparcie firm znajdujących się w trudnej sytuacji, w tym salonów fryzjerskich.  Ostatnia runda próśb o przywrócenie płatności alimentów rozpoczęła się 8 października.

Bradley White / Getty Images

Sekretarz finansów Grant Robertson powiedział, że rząd zapłacił ponad 4 miliardy dolarów na wsparcie firm znajdujących się w trudnej sytuacji, w tym salonów fryzjerskich. Ostatnia runda próśb o przywrócenie płatności alimentów rozpoczęła się 8 października.

„Tylko w tym wybuchu zapłaciliśmy ponad 3 miliardy dolarów w ramach wsparcia płac i prawie 1 miliard w płatnościach w ramach wsparcia emisji” – powiedział sekretarz skarbu Grant Robertson.

„Ostateczna płatność jest przeznaczona dla firm na pokrycie kosztów stałych, w tym czynszu”.

Trzecia runda dopłat do emisji rozpoczęła się 8 październikaRobertson zachęcał właścicieli salonów do zgłaszania się.

Publikacje mówiły, że nawet po zwrocie poparcia Wciąż nie była w stanie pokryć czynszu za salon i hipoteki osobistej.

„Chyba że właściciel wyrazi na to zgodę [me] Płacąc czynsz za mój salon, prawdopodobnie byłby to koniec mojej pracy. Nominacje powiedział.

Rzecznik Nowozelandzkiego Stowarzyszenia Zarejestrowanych Fryzjerów, Niq James, powiedział, że pakiet regeneracyjny nie rekompensuje marnych marż w branży.

„Wciąż pozostaje do 25 procent niezaspokojonej marży na większość wydatków właścicieli” – powiedział James.

„Pakiet pomaga, ale to nie wystarczy”.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *