Google Analytics wprowadziło 4 nowe funkcje wsparcia w czasie rzeczywistym, które pomagają użytkownikom efektywniej poruszać się po platformie.
Ponadto w YouTube udostępniono szereg nowych filmów instruktażowych dotyczących GA4, zawierających szczegółowe wskazówki dotyczące wydobywania bardziej przydatnych informacji z danych witryny.
Dodatkowe wsparcie i wskazówki dotyczące poruszania się po Google Analytics 4 będą szczególnie cenne dla osób, które nadal borykają się z platformą, zwłaszcza po wymuszonej migracji z Universal Analytics zeszłego lata.
Nowe funkcje. Dostęp do nowych narzędzi pomocy w Google Analytics 4 możesz uzyskać, umieszczając ikonę szarego znaku zapytania w prawym górnym rogu. Kliknięcie tej ikony spowoduje wyświetlenie rozwijanego menu zawierającego cztery nowe funkcje:
- Dowiedz się o tej stronieW tym przewodniku szczegółowo wyjaśniono, jak korzystać z funkcji dostępnych na istniejącej stronie Google Analytics.
- Rozpocznij wycieczkę: Możesz rozpocząć wycieczkę z przewodnikiem, jeśli jest dostępna, aby przejść przez procedury krok po kroku dla bieżącej strony.
- Uzyskaj dodatkową pomoc: aby uzyskać dodatkową pomoc, odwiedź Centrum pomocy Google Analytics lub dołącz do społeczności pomocy Google Analytics.
- Wyślij swoją opinię: możesz teraz podzielić się swoją opinią z zespołem Google Analytics, gdy napotkasz problem.
Oto podgląd nowej oferty pomocy w Google Analytics 4:
Lekcje YouTube’a. Oprócz nowych funkcji pomocy w GA4, Google udostępniło serię nowych filmów Lekcje na YouTubie Aby zapewnić użytkownikom praktyczne wskazówki dotyczące efektywniejszego korzystania z Google Analytics 4. Jednostki objęte serią obejmują:
- Jak sprawdzić, skąd pochodzą użytkownicy w raportach pozyskania.
- Jak odkryć różne sposoby interakcji użytkowników z Twoją witryną lub aplikacją za pomocą raportów zaangażowania.
- Mierz wydajność e-commerce za pomocą raportów monetyzacji.
- Identyfikuj nieoczekiwane trendy za pomocą raportów Google Analytics.
- Raporty i interfejs użytkownika.
Otrzymuj codzienny biuletyn, na którym polegają marketerzy.
Głębokie nurkowanie. Przeczytaj Google reklama W pełni, aby uzyskać więcej informacji.
Nowość w wyszukiwarkach