Geodis uruchamia nowe połączenie kolejowe pomiędzy Polską a Hiszpanią

Geodis uruchamia nowe połączenie kolejowe pomiędzy Polską a Hiszpanią

GEODIS, wiodący operator intermodalny, rozszerzył swoje usługi kolejowego transportu towarowego o kolejne stałe połączenie rozkładowe. Od 11 czerwcaCzUruchomiono pociąg towarowy pomiędzy Łodzią a Barceloną, stanowiąc pierwsze bezpośrednie połączenie kolejowe pomiędzy obydwoma krajami.

Podczas inauguracyjnego rejsu towary klienta w 44 kontenerach i/lub nadwoziach wymiennych, każdy o ładowności 26 ton, wyruszą z łódzkiego terminalu cargo i trzy dni później dotrą do Barcelony, gdzie nastąpi dostawa „ostatniej mili”. zrobiony. Lokalizacja przy drodze. W dniu przyjazdu pociąg wraca do Polski z towarem sprowadzonym z Hiszpanii. Kolejne składy mają pojemność 44 jednostek, wypierając tę ​​samą liczbę używanych w innym przypadku ciężarówek.

DJego usługi to kolejny przykład zdolności Geodis do wyjścia poza czystą ofertę intermodalną i zaoferowania prawdziwej opcji multimodalnej. Bezproblemowy transport kolejowy umożliwia bezpieczny przepływ towarów i większą elastyczność w zarządzaniu szczytami popytu.

Bezpieczne przemieszczanie większej liczby obiektów przy użyciu mniejszej energii

Dostarczanie towarów koleją powoduje pięciokrotnie mniejszą emisję CO2e jest 12 razy mniejsze niż pokonanie tej samej odległości samochodem i równoważnym transportem lotniczym. Połączenie kolejowe umożliwia dostawę 1000 ton towarów z różnych branż.

Linia kolejowa łącząca Łódź z Barceloną, choć o prawie 160 km dłuższa od trasy samochodowej, jest krótsza. WSPÓŁ2e -Emisja do 79%. Zmniejsza się także zużycie energii o około 57%.

Dynamiczny rozwój usług transportu kolejowego

W pierwszej fazie rozwoju tego projektu rozkład przewiduje jeden pociąg tygodniowo Obciążenie Każdego wtorku. W drugą stronę pociąg odjeżdża z Barcelony w piątki.

„Uruchomienie nowego połączenia kolejowego Łódź – Barcelona oferuje klientom wiele korzyści, ponieważ umożliwia Terminowy transport towarówOgraniczając jednocześnie emisję CO2”, sPomagał Marc Vollett, dyrektor operacyjny europejskiej sieci drogowej Geodis. „GEODIS jest jednym z wiodących operatorów intermodalnych i jesteśmy dumni, że możemy kontynuować tę drogę, rozwijając to rozwiązanie drogowo-kolejowe w Europie, umożliwiając naszym klientom korzystanie z jeszcze większej liczby rozwiązań i preferowanych tras. Mamy duże ambicje związane z tą nową trasą, ponieważ w przyszłości planujemy zwiększyć częstotliwość do dwóch pociągów tygodniowo.

READ  Pierwszy wiceprezes EBOR odwiedza Polskę po inwestycji o wartości 1 miliarda euro zarejestrowanej w 2022 roku

Ta nowa multimodalna kolej blokowa uzupełnia istniejącą sieć tras multimodalnych Geodis, która obsługuje 120 pociągów tygodniowo w całej Europie.

Cyril Lamb

„Student. Prawdopodobnie specjalista od kafeterii w kafeterii. Profesjonalista telewizyjny. Kuglarz. Profesjonalny specjalista od żywności. Typowy alkoholik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *