Taku Morikawa, dyrektor generalny UNIQLO Europepowiedział: „Jesteśmy podekscytowani możliwością podjęcia kolejnego kroku na drodze UNIQLO w Polsce i udostępnienia wszechstronności UNIQLO oraz niezbędnych artykułów codziennego użytku jeszcze większej liczbie osób w Warszawie. Dzięki naszemu pierwszemu sklepowi typu pop-up w Wars Sawa Junior widzieliśmy, jak klienci przyjęło nas FILOZOFIA LIFEWARE, zainspirowana japońskimi wartościami jakości, długowieczności i prostoty, w mieście przesiąkniętym historią i kulturą, to wielki zaszczyt otworzyć nasz pierwszy stały sklep z wartościami naszej marki.
UNIQLO otworzy swój pierwszy stały sklep w Polsce UNIQLO ARKADIA w warszawskim centrum handlowym Westfield Arcadia jesienią 2024 roku. Po udanym pop-upie w sklepie pojawi się oferta LifeWear dla mężczyzn, kobiet, dzieci i niemowląt w cenie 1300. Metrów kwadratowych powierzchni sprzedażowej. Dyrektor generalny Taku Morikawa wyraził podekscytowanie, powołując się na przyjęcie przez Warszawę filozofii UNIQLO.
Rozbudowa sieci sklepów w całej Europie
UNIQLO kontynuuje rozbudowę swojej sieci sklepów w Europie, dostarczając LifeWear coraz większej liczbie klientów. Wiosną 2024 roku firma otworzyła regionalne sklepy flagowe w dwóch nowych miastach, Rzymie i Edynburgu, otwierając jednocześnie nowe sklepy UNIQLO w centrum Londynu, Nicei i Mediolanie. Uwzględniając te pięć sklepów, UNIQLO prowadzi obecnie łącznie 76 sklepów na 10 rynkach w całej Europie.
Uwaga: Treść tej informacji prasowej nie została zredagowana przez pracowników Fibre2Fashion.
Biuro informacyjne Fibre2Fashion (RM)
„Student. Prawdopodobnie specjalista od kafeterii w kafeterii. Profesjonalista telewizyjny. Kuglarz. Profesjonalny specjalista od żywności. Typowy alkoholik.”