Oprócz wprowadzenia najnowszej rundy rabatów w okolicach Prime Day amerykański sklep Google Store stara się podnieść stawkę w zakresie istniejących opcji pomocy posprzedażowej dla telefonu Pixel.
Wcześniej było „?” Obok menu Szukaj, Zakupy i Profil. Nadal istnieje na arenie międzynarodowej i otwiera się support.google.com/storeJest przeznaczony wyłącznie do pomocy w zakupie, płatności i dostawie.
Teraz, „obsługuje„Ten znak pojawia się obok kategorii produktów (telefony, słuchawki, tablety, zegarki, trackery, inteligentny dom, akcesoria) i ofert. Na urządzeniach mobilnych pojawia się z logo „G”.
Spowoduje to przejście do „Pomocy technicznej urządzeń Google. Chętnie Ci pomożemy”. Po pierwsze, istnieją szybkie linki do Rozpocznij naprawę, Zarządzanie zamówieniamiI Wsparcie zakupoweNastępnie Google grupuje rzeczy według:
Spowoduje to przejście do stron powiązanych z typowymi problemami i istniejącymi artykułami pomocy Google. Kliknięcie powoduje otwarcie zasobów w pływającym oknie. Na przykład to, co dostajesz w przypadku telefonów:
Następnie Google łączy z innymi zasobami pomocy, np Zamień informacje, Przewodniki, Emulator pikseli, Finansowanie sprzętu, Narzędzie do sprawdzania zgodności gniazda, Preferowana opieka, Pomoc w ustawianiu pikseli, Informacje o urządzeniu w YouTubeI Spotkania osobiste.
Ostatnią częścią tej zaawansowanej pomocy technicznej jest możliwość uzyskania dostępu do pomocy przez telefon lub czat Zakupy i zamówienia, Telefon pikselowy, Zegarek pikselowy, Inteligentny dom, Tablet pikselowy, Słuchawki Pixel BudsI Fitbit.
Więcej w sklepie Google:
FTC: Korzystamy z linków partnerskich, aby automatycznie zarabiać. więcej.