Ryan Anderson/Personel
Hell rozszerza się na Australię i otworzy swój pierwszy sklep w połowie 2022 roku.
All Hell wkrótce ukaże się w Australii, gdy nowozelandzcy producenci pizzy rozrastają się nad fosą.
Hell ma 74 silną sieć franczyzową w Nowej Zelandii i otworzy sklep w Brisbane od połowy 2022 r. Planuje najpierw zwiększyć swój zasięg w Queensland, zanim rozważy ekspansję na cały kraj.
Dyrektor generalny Hell, Ben Cumming, powiedział, że nadszedł czas na ekspansję w Australii.
„To, co robimy w Hell, jest całkowicie wyjątkowe w Australii – istnieje bardzo wyraźna luka na rynku, jeśli chodzi o to, co oferujemy” – powiedział.
Czytaj więcej:
* Pizza Richmond Hill została zamknięta z powodu sporu o franczyzę
* Startuj dla nadjeżdżających rowerzystów z czterema piastami zamkniętymi z powodu rozwoju wydajności
* Nowa restauracja z pizzą Palmerston North oferuje kompleksowe menu
Powiedział, że z biznesowego punktu widzenia piekło było dobrze przygotowane do silnej obecności w Australii.
„Od naszych systemów do naszych pracowników, nasz zespół w centrali jest gotowy i przygotowany do obsługi sieci australijskich franczyz.
„Jesteśmy podekscytowani możliwościami, jakie daje Australia, aby rozwijać naszą markę i nie możemy się doczekać, aby rozprzestrzenić piekielny chaos w Tasmanie, chociaż upewniamy się, że nigdy nie próbują i nie twierdzą, że nas wymyślili” – powiedział.
Ekspert biznesu hotelarskiego Steve Willis, który był właścicielem i operatorem wielu sklepów franczyzowych w Canterbury i Auckland, kieruje marką Hill w Australii.
„Mamy już doświadczenie i infrastrukturę, aby mieć pewność, że marka taka jak Hell dobrze się uruchomi i odniesie sukces”.
Już teraz intryguje potencjalnych franczyzobiorców w Australii.
„Na rynku istnieje specyficzna przestrzeń dla tej oferty i cieszymy się, że możemy otworzyć drzwi do naszego pierwszego sklepu” – powiedział.
Dr Bodu Lange, dyrektor marketingu na University of Auckland Business School, powiedział, że czarny humor i branding Hell’a dobrze by sobie radziły w Australii.
„Chociaż nazwa i sposób, w jaki się reklamują, mogą nie być dostępne dla wszystkich, duże segmenty rynku zareagują na reklamy i pizzę Hell. W szczególności młodzi ludzie i ci, którzy lubią odrobinę czarnego humoru, prawdopodobnie dobrze zareagują na wprowadzenie na rynek serialu w Australii”.
To prawdopodobnie zadziała, powiedział Lang, ze względu na podobieństwa kulturowe Nowej Zelandii i podobny poziom religijności Australii.
„Jestem pewien, że pojawią się problemy z rozwojem i pewne negatywne reakcje ze strony konsumentów, ale na każdego hejtera prawdopodobnie znajdzie się kochanka w piekle”.