W Nowej Zelandii wielkim hitem jest Ford Ranger Raptor ze zwiększoną mocą sześciocylindrowego silnika benzynowego twin-turbo (292 kW / 583 Nm).
Ale w Teksasie jest po prostu „średniej wielkości”, a High-Performance Specialized Hennessey uważa, że przydałoby się trochę więcej chrząknięcia. Poznaj więc Rangera VelociRaptor 500 z szeregiem ulepszeń, które w sumie dają 373 kW / 746 Nm.
Zmiany w pakiecie 41 000 NZD (który oczywiście nie obejmuje samochodu dawcy) obejmują układ dolotowy o wyższym przepływie, większy intercooler i ulepszone zarządzanie silnikiem.
„VelocRaptor 500 to doskonały wybór dla entuzjastów pickupów, którzy nie potrzebują pojemności pełnowymiarowej ciężarówki VelociRaptor 600 F-150” — mówi założyciel i dyrektor generalny firmy, John Hennessey.
„Ulepszenie o mocy 500 koni mechanicznych znacznie poprawi moment obrotowy przy niskich obrotach i zapewni dużo więcej mocy dla tych, którzy naprawdę chcą pchać swoją ciężarówkę w błocie, piasku lub na otwartej drodze”.
Nadwozie obejmuje nowe zderzaki, terenowe światła LED, 18-calowe koła Hennessey z 35-calowymi terenowymi oponami oraz specjalne plakietki. We wnętrzu znajdują się charakterystyczne zagłówki Hennessey i tablica rejestracyjna.
Hennessey nie robi rzeczy z połówkami (tworzy własny supersamochód, Venom F5). VelociRaptor 500 został opracowany w siedzibie firmy i na prywatnym torze testowym, a także „w ekstremalnych warunkach na drodze iw terenie”. Jest to również dobrze sprawdzony pakiet w Bronco VelociRaptor 500.
Firma potwierdziła, że rozpocznie „międzynarodową wysyłkę” jeszcze w tym roku. To, czy koszt transportu Raptora z kierownicą po prawej stronie do Hennessey i wysyłki z powrotem do Nowej Zelandii ma sens, zależy od Ciebie.