dostarczony
e:NS1 wydaje się być elektryczną, sportową wersją zaktualizowanego HR-V.
Honda ujawniła wiele nowych, ekscytujących koncepcji elektrycznych, przeznaczonych obecnie tylko dla Chin.
Dwa z nowych samochodów to e:NS1 i e:NP1, oba to crossovery o nieco innej konstrukcji. Nazwa wydaje się pochodzić od e: Technology, podczas gdy N pochodzi od „New/Next”. Niezbyt szybko, ale przynajmniej pojazdy wyglądają ciekawie.
e:NS1 ma stylowe, żółto-czarne nadwozie z fabrycznym przodem, spojlerem montowanym na bagażniku i spojlerem montowanym na dachu. Tymczasem e:NP1 wydaje się być czymś więcej niż tradycyjnym SUV-em, o designie zbliżonym do HR-V został niedawno zaktualizowany Ale z energią elektryczną.
Trudno powiedzieć, ale wydaje się, że są to różne wersje tego samego samochodu, biorąc pod uwagę zdjęcia e:NS1 w bardziej pieszych kolorach i bez skrzydeł. Oba mają podobny front. NS1 może być po prostu modelem matematycznym.
Czytaj więcej:
* Honda może wprowadzić do produkcji ekscytujący samochód sportowy EV Concept w przyszłym roku
* Honda może przywrócić Motokombo
* Toyota stawia na wodór dla Chin
* Pięć fajnych samochodów koncepcyjnych z Shanghai Auto Show
Zarówno modele NS1, jak i NP1 trafią do sprzedaży w Chinach w 2022 roku.
Nazywane e:N SUV Concept, e:N GT Concept i e:N Coupe Concept, reprezentują trzy z dziesięciu przyszłych samochodów elektrycznych przeznaczonych do Chin. Wszystkie wyróżniają się designem znacznie różniącym się od modeli NS1 i NP1, z ostrymi liniami, które obejmują reflektory, podświetlane emblematy Hondy, rozstawione porty i krępą sylwetkę. Nie inaczej niż Tesla Cybertruck.
Ta Honda będzie przeznaczona do sprzedaży w Chinach do 2025 roku, ale nie dostarczyła żadnych innych informacji poza faktem, że będzie produkowana w zakładach GAC Honda i Dongfeng Honda. Honda poinformowała również, że rozważa globalny eksport przyszłych modeli e:N.
Niestety nie ma śladu fajnej i zgrabnej koncepcji Sport EV z 2017 roku, chociaż tak było Podobno być bliżej produkcji Z koncepcji e:N wygląda to tak.
W czerwcu japońska publikacja czujnik samochodowy Powiedział, że Honda ma prototypy w swojej siedzibie. Wersja produkcyjna mogłaby zachować znaczną część projektu Sport EV Concept, chociaż koła, klamki drzwi, lusterka i podświetlany grill mogą zostać zmienione przed rozpoczęciem produkcji.
Dwumiejscowy samochód będzie wykorzystywał kości tylnego napędu Hondy e, aby zaoszczędzić koszty, czas rozwoju i służyć jako duchowy następca S660, samochodu sportowego kei, który ma zostać wycofany z produkcji w marcu 2022 roku. Obejmuje to elektryczny 113 kW/315 Nm silnik i akumulator litowo-jonowy 35,5 kWh, dobry Na osiem sekund sprintu 0-100 kmh i 220 km zasięgu w e-hatchbacku.
Istnieje duża szansa, że Honda zwiększy produkcję również dzięki wariantom o wysokich osiągach, biorąc pod uwagę, że Honda już potwierdziła, że e-platforma może obsłużyć większą moc.