Nowozelandzka policja podejmuje pierwsze wstępne kroki w kierunku BEV (pojazdów elektrycznych na baterie) po tym, jak Hyundai New Zealand ogłosił, że dostarczy im pewną liczbę pojazdów BEV Kona Electric i Ioniq 5 do użytku nieoperacyjnego w 15 lokalizacjach w regionie. kraj.
Umowa na dostawę obejmuje pięć 72 kWh jonowe 5s i 34 Elektryka Kona 64kWh Wpisuje się w policyjne plany budowy w ciągu pięciu lat floty pojazdów bezemisyjnych.
Nowozelandzka policja podjęła kroki w celu ograniczenia emisji spalin, gdy czterocylindrowy ZB Holden Commodore zastąpił australijski model V6 w 2017 r. Zmienił się w Skodę Superb Po śmierci Holdena w 2020 roku.
Odkąd Skoda przejęła dostawy, przejęła je również policja Przetestowałem kilka Superbów hybrydowych typu plug-inHyundai będzie jednak ich pierwszym podejściem do pojazdów w pełni elektrycznych. Samochody nie będą wozami patrolowymi pierwszej linii, jednak Hyundai twierdzi, że samochody będą używane przez personel pomocniczy policji.
Oba wyselekcjonowane przez policję Hyundai BEV oferują duży zasięg, przy czym Kona Electric 64 kWh osiąga 484 km w cyklu testowym WLTP, podczas gdy Ionic 5 72 kWh ma zasięg WLTP 481 km dla modelu FWD i 460 km dla modelu z napędem na cztery koła. Hyundai nie sprecyzował, z której wersji korzystała policja.
Oczywiście Skoda ma również BEV w drodze do Nowej Zelandii, ale tak jest Enyaq iV Dotrze tu dopiero w 2023 roku, ponieważ został opóźniony przez globalne niedobory półprzewodników. Enyaq iV będzie dostępny z wieloma opcjami akumulatorów, od wersji 55 kWh, która oferuje zasięg 340 km testowany przez WLTP, do wersji 82 kWh, która oferuje 460 km.
„Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie.”