Ten artykuł zawiera niezależne ilustracje, które nie są powiązane ani nie są wspierane przez firmę Hyundai.
Podczas gdy Hyundai Kona drugiej generacji czeka na pełną wersję N, N-Line jest dostępną opcją sportową. Ale trzymaj się mocno, ponieważ twórca treści cyfrowych poszedł o krok dalej, wprowadzając skoncentrowaną na torze Kona, aby pobudzić Twoją wyobraźnię. Posiada szeroki zakres, który mówi: „Hej, mam na myśli biznes!” W połączeniu z tylnym spojlerem, który jest tak masywny, może z łatwością służyć jako stół piknikowy dla czterech osób.
Najnowsza Kona została doceniona za futurystyczny design, który naprawdę wyróżnia ją na tle swojego poprzednika. Oczywiście przykuło to uwagę twórczego umysłu, który za tym stoi 722_ modelowanie którego użył jako bazy do swojego najnowszego projektu, skutecznie przekształcając go w samochód wyścigowy. Pierwszym krokiem było uderzenie Koną o ziemię, dzięki czemu wyglądała bardziej jak hot hatch niż SUV i wyposażenie jej w bodykit.
WIĘCEJ: Ten wspaniały koncepcyjny Hyundai N Vision 74 jest wystawiony w Villa D’Este
Szklarnia crossovera, dach, drzwi, lusterka, tylna klapa i światła LED na całej szerokości pozostają niezmienione w modelu wygenerowanym komputerowo. Przedni splitter wyróżnia się dramatyczną sylwetką, odważnie zbliżając się do podłoża, a między dzielonymi reflektorami znajduje się spojler z włókna węglowego, który może sprawić, że zaczniesz się zastanawiać, czy ten SUV kieruje swoim wewnętrznym entuzjastą wąsów. Pakietowe poszerzenia błotników ukrywają szerszą gumę Yohokama Advan owiniętą wokół nieoryginalnych felg aluminiowych, co stanowi odważną deklarację.
Tylny zderzak jest celowo nieobecny, odsłaniając masywne tylne opony i elementy mechaniczne. Wystający spojler został zamontowany na tylnej klapie, zabezpieczony paskami przechodzącymi przez tylną szklaną przednią szybę. Jakby tego było mało, aby zwiększyć siłę docisku, do jednostki podstawowej dołącza drugi spojler dachowy. Przekraczając koncepcyjny Hyundai N Vision 74, bodykit Kona wykracza poza szaleństwo. Wewnątrz pełna klatka bezpieczeństwa zapewnia ochronę.
Model produkcyjny oferuje szereg opcji układu napędowego, w tym wersje benzynowe, hybrydowe i całkowicie elektryczne. Obecnie najmocniejszym modelem jest Hyundai Kona N-Line z silnikiem 1,6 T-GDi o mocy 190 KM (142 kW / 193 KM). Oczywiście byłoby to zbyt słabe dla fantastycznego samochodu wyścigowego, który potrzebuje sporo mocy, aby uzasadnić dodatki. To, co wiemy na pewno, to to, że twórca cyfrowy wyobraził sobie to ze spalinowym układem napędowym, jak zasugerowano na wydechu, i filtrem powietrza turbosprężarki wystającym z maski.
Chociaż prawdopodobieństwo ujrzenia takiej inspirowanej wyścigami Kony jest niewielkie, dział N Hyundaia udowodnił, że szalone pomysły nie są wykluczone — przynajmniej w przypadku jednorazowych projektów tworzonych w celach promocyjnych. Obecnie jedynym Hyundaiem Kona, który zbliża się do oferty 722_Modeling pod względem agresywności wizualnej, jest 805-konny Hayden Paddon EV Rallycar z Nowej Zelandii, chociaż bazuje na poprzedniej generacji.
rendery wg 722_ modelowanie
array(10) { [0]=> string(131) "This article includes independent illustrations that are not related to or endorsed by Hyundai." [1]=> string(492) "
While the second generation of the Hyundai Kona awaits a full-blown N variant, the N-Line stands as the sportiest option available. But hold on tight, because a digital creator has gone the extra mile by rendering a track-focused Kona to get your imagination running. It features a wide bodykit that says, “Hey, I mean business!” along with a rear wing so massive it could easily double as a picnic table for four. " [2]=> string(623) "
The newest Kona has been praised for its futuristic styling which really makes it stand out compared to its predecessor. Naturally, this caught the attention of the creative mind behind 722_Modeling who used it as a base for his latest project, effectively transforming it into a racecar. The first step was to slam the Kona to the ground, making it look more like a hot hatch than an SUV and preparing it for the bodykit." [3]=> string(241) "
More: Gorgeous Hyundai N Vision 74 Concept Exhibited At Villa D’Este " [4]=> string(2649) "
The crossover’s greenhouse, roof, doors, mirrors, tailgate, and full-width LEDs remain unaltered in the computer-generated model. The front splitter takes pride in its dramatic stance, daringly close to grazing the ground, while nestled between the split headlights sits a carbon-fiber spoiler that might make you wonder if the SUV is channeling its inner mustache aficionado. Boxed fender extensions conceal wider Yohokama Advan rubber wrapped around aftermarket alloy wheels, making a bold statement." [5]=> string(457) "
The rear bumper is intentionally absent, exposing the massive rear tires and mechanical components. A prominent wing is mounted on the tailgate, secured by straps passing through the plexiglass rear windshield. As if that wasn’t enough to enhance downforce, a second roof-mounted spoiler joins the stock unit. The Kona’s bodykit goes beyond bonkers, surpassing the Hyundai N Vision 74 concept. Inside, a full roll-cage ensures protection." [6]=> string(2800) "
The production model offers a range of pwoertrain options, including gasoline, hybrid, and fully electric versions. Currently, the most potent model is the Hyundai Kona N-Line fitted with a 1.6-liter T-GDi that delivers 190 hp (142 kW / 193 PS) in stock form. Obviously, this would be too weak for the fictional racecar which needs a hefty amount of power to justify the add-ons. What we know for certain is that the digital creator envisioned it with a combustion powertrain as hinted at by the exhaust, and the turbocharger’s air filter sticking out of the bonnet." [7]=> string(638) "
While the likelihood of witnessing a race-inspired Kona like this coming to life are slim, the Hyundai N division has proven that crazy ideas are not out of the question – at least for one-off projects created for promotional purposes. Currently, the only Hyundai Kona that comes close to 722_Modeling’s render in terms of visual aggressiveness is Hayden Paddon’s 805-hp EV Rallycar from New Zealand, even though that on is based on the previous generation." [8]=> string(1079) "
" [9]=> string(96) " Renderings by 722_Modeling
" }
array(10) { [0]=> int(0) [1]=> int(1) [2]=> int(2) [3]=> int(3) [4]=> int(4) [5]=> int(5) [6]=> int(6) [7]=> int(7) [8]=> int(8) [9]=> int(9) }