Międzynarodowa Organizacja Borówkowa (IBO) ogłosiła ciekawy i dynamiczny projekt Zbliżający się szczyt. Odzwierciedla prawdziwy globalny charakter branży borówki i koncentruje się na produkcji jagód, ulubionych na świecie „superowoców”.
Szczyt odbędzie się w Lublinie w dniach 3-6 lipca 2023 r., podczas którego czołowi polscy hodowcy borówki podzielą się swoimi doświadczeniami z osobistych wizyt w największych na świecie farmach borówki.
Kluczowa sesja poświęcona „Uczynienie jagód ulubionym superowocem na świecie” Zapowiada się na wyróżnienie.
Z 8% rocznym wzrostem i ponad 80% penetracją w ciągu ostatnich trzech lat, Polska jest dobrym przykładem tego, jak zwiększyć konsumpcję krajową.
Harmonogram dzienny
Pierwszy dzień szczytu rozpocznie prezentacja raportu IPO Global State of the Blueberry Industry. Zostanie on przedstawiony przez Corta Braseltona, współzarządzającego Fall Creek, i Colina Fine’a, dyrektora generalnego Agronometrics, 2023, który przedstawi aktualne trendy oraz najnowsze dane dotyczące produkcji i konsumpcji.
Po prezentacji odbędzie się dyskusja okrągłego stołu na temat wpływu destrukcyjnego wzrostu produkcji w niektórych regionach świata na przyszłość branży. Następnie odbędzie się sesja „Local Spotlight”, podczas której panel będzie omawiał to, co dzieje się w Polsce, na Ukrainie iw Turcji.
Dwóch wiodących graczy w światowym przemyśle borówkowym, Soren Bjorn, prezes Driscoll’s America, oraz Juan Ignacio Allende, dyrektor generalny Hardyfruit, przedstawią cenne informacje na temat przyszłości przemysłu borówkowego. Doprowadzi to do kilku sesji grupowych na temat innowacji.
„Nie mogę się doczekać dyskusji między Sorenem Bjornem i Juanem Ignacio Allende, dwoma światowymi liderami branży, aw szczególności ich opinii na temat przyszłości branży” – powiedział Peter McPherson, prezes IBO.
Pierwszy dzień zakończy się uroczystą kolacją, której nie można przegapić.
„Szczyt IBO 2023 zapowiada się jako ekscytujące wydarzenie dla globalnej społeczności borówki. Po raz pierwszy od czterech lat branża spotka się i bezpośrednio podzieli się swoją zbiorową wiedzą, aby posunąć tę wspaniałą branżę do przodu i osiągnąć dalsze sukcesy” powiedział McPherson.
Drugi dzień rozpoczyna się sesją „Poznaj swojego konsumenta” z prezentacjami Philipa Silvy z ZurGroup na temat perspektyw spożycia borówki na świecie oraz Davida Hughesa, profesora marketingu żywności w Imperial College London. świat
Nasza sesja „Making Blueberries the World’s Favorite Superfruit” obejmie prezentacje na temat najbardziej innowacyjnych działań promocyjnych z całego świata. Następnie odbędzie się dyskusja przy okrągłym stole na temat najlepszych praktyk w zakresie promocji borówki amerykańskiej.
Drugi dzień zamyka Mario Stetta, dyrektor operacyjny w regionie EMEA Driscoll EuropyPrezentacja omawiająca „Wyzwanie zrównoważonego rozwoju”, po której następuje prezentacja przedstawiająca najnowsze odkrycia w badaniach nad zdrowiem.
Trzeci dzień oferuje delegatom trzy fantastyczne wycieczki po farmach, w tym jedną z największych ekologicznych farm borówki w Europie. Czwartego dnia (6 lipca) z Warszawy wyrusza kolejna fakultatywna wycieczka po farmie, tym razem do największej w Europie konwencjonalnej farmy borówki.
„Pakiety sponsorskie sprzedają się szybko i cieszymy się z odzewu branży, która zdecydowała się wesprzeć to wydarzenie” – powiedziała Dominika Kosarzewska z komitetu organizacyjnego szczytu. „Z naszym zespołem można się skontaktować pod adresem [email protected].”
Więcej informacji można znaleźć na stronie www.ibosummit2023.com.