8 grudnia 2016 – 5 lat temu oficjalnie powstało Centrum Rozwoju Indetics w Krakowie. Zbadamy korzyści biznesowe regionu na globalnym rynku usług IT i R&D w zakresie oprogramowania i zastanowimy się, jak to się zaczęło.
Neapol, Floryda (PRWEB) 08 grudnia 2021
Dlaczego Polska i Europa Wschodnia? – Nasze korzenie
Około 7% globalnych pracowników usług IT i R&D oprogramowania znajduje się w regionie.
Rynek w regionie Europy Wschodniej rozwija się od czterech do pięciu razy szybciej niż średnia światowa, przy czym głównymi klientami są Stany Zjednoczone i Unia Europejska.
Korzyści:
-
Dogodna lokalizacja geograficzna
- Świetna pula talentów technicznych
- Rozległa wiedza na temat oprogramowania
- Kluczowa edukacja STEM
- Intymność kulturowa
- Opłacalność
- Ulepszona infrastruktura
Polska w liczbach:
- 1700 firm usługowych IT
- Eksport usług IT o wartości 6,7 mld USD
- 300 000 specjalistów IT
- 457 uniwersytetów i szkół wyższych STEM z populacji 37,8 miliona
Historia otwarcia polskiego biura i ciekawostki:
- Pierwszy pracownik Indetis rozpoczął pracę w Krakowie 1 czerwca 2016 roku.
- Decyzja o zarejestrowaniu przedstawicielstwa Intetics została podjęta 1 grudnia 2016 roku.
- 8 grudnia 2016 r. w Krakowie w Polsce zarejestrowano oficjalne centrum rozwoju.
- Pierwszym pracownikiem w Krakowie była kobieta – Irina Pavlushko, a następnie Siergiej Wasilenko i Andriej Ślebuszenko.
Oto powody strategicznej decyzji firmy Intetics w Polsce: stworzenie zespołów zapewniających obsługę i produkcję produktów dla globalnych klientów.
Desk-Net – Jeden z naszych znaczących klientów, znane na całym świecie i potężne narzędzie do planowania treści i kalendarz redakcyjny, prowadzimy stałą współpracę od ponad 10 lat i przenieśliśmy się do Polski.
„W rzeczywistości jesienią 2016 roku otworzyło biuro w Krakowie z 5 osobami. Powód otwarcia relokacji jednego z projektów Charków-Salesforce. Pracowali dwaj pracownicy tego projektu: Andrei Slebushenko i Sergei Vasilenko. Przyszedł ”- udostępnił Siergiej Ternishenko, CIO, Indetics.
„5 lat temu część naszego zespołu, która pracowała nad projektem desk-net, przeniosła się do Krakowa. Ta decyzja została podjęta w celu ochrony danych: dostęp do serwerów z danymi klientów powinien znajdować się w granicach UE. Zdalny zespół in-sourcingu. Mimo odległości zawsze byliśmy jedną drużyną.”
Dziękujemy naszym klientom i zespołowi za stałą współpracę, zrealizowane projekty i wywarcie wpływu.
Przejdź do oryginalnej wersji na PRWeb: https://www.prweb.com/releases/intetics_celebrates_the_5th_rocznica_its_development_center_in_poland/prweb18347440.htm