Europejska firma logistyczna InPost podpisała dwuletnią umowę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej (PZPN) z opcją przedłużenia o dwa lata.
Polska organizacja, działająca w formie systemu samoobsługowych paczkomatów, została sponsorem strategicznym reprezentacji Polski w transakcji uznanej za największą przez prywatną polską firmę w historii PZPN.
Kontrakt obejmuje pomoc dla drużyn męskich, żeńskich i młodzieżowych i został sfinalizowany przed środowym meczem Polski Ligi Narodów UEFA z Walią.
InPost nabył prawa do brandingu stroju treningowego reprezentacji Polski i będzie wykorzystywał oficjalny branding we własnych kampaniach marketingowych. Billboardy LED, dywaniki z kamerami 3D, tła konferencji prasowych, programy meczów i bilety, ekspozytory oraz autobus reprezentacji Polski będą oznaczone logo InPost.
Grzegorz Stanchuk, dyrektor ds. marketingu i sponsoringu w PZPN, powiedział: „Oprócz klasycznych usług sponsoringowych otwieramy nasze kanały w mediach społecznościowych na nowego sponsora strategicznego i opracowujemy niestandardowe plany działań, takie jak lokowanie produktu w materiałach wideo. Chcemy podążać za tym trendem w kolejnych latach.
„Jako największa federacja sportowa w Polsce chcemy wyznaczać standardy marketingu sportowego, jednocześnie dołożymy wszelkich starań, aby nasi partnerzy czuli, że uczestniczymy i pomagamy budować ich biznes.
Wyjątkowość Zimowych Mistrzostw Świata FIFA 2022 stwarza dla InPost nowe, nieznane dotąd możliwości marketingowe – podkreślił Prezes PZPN Cesar Colesa.
Polska zakwalifikowała się do finału Pucharu Świata w Katarze, pokonując Szwecję w meczu barażowym rozegranym w marcu ubiegłego roku.
Poprzez projekt „InPost Sport Team” InPost wspiera już grupę polskich sportowców uprawiających lekkoatletykę, tenis, judo i alpinizm.
„Dożywotni biegacz. Pionier piwa. Guru micasica. Specjalny w popkulturze w ogóle”.