Intel próbuje zmienić fanów Apple w „doświadczenie społecznościowe”

AppleInsider jest wspierany przez swoich odbiorców i możesz zarobić prowizję przy zakupie za pośrednictwem naszych linków. Te partnerstwa afiliacyjne nie wpływają na nasze treści redakcyjne.

W najnowszej kampanii reklamowej mającej na celu zahamowanie sukcesu wewnętrznej transformacji firmy Apple Silikon jabłkowy Procesory Intel zebrał grupę od Apple i próbował przekonać ich, że komputery PC są bardziej elastyczne niż Mac.

Wykorzystując taktykę „przynęta i zamiana”, powszechną praktykę w reklamach „prawdziwych ludzi, a nie płatnych aktorów”, Intel zaprasza fanów Apple do, jak twierdzi, grupy fokusowej, która omawia potencjalne funkcje przyszłych komputerów Mac.

Uczestnicy są pytani o to, co myślą o nowych funkcjach, takich jak dostosowywanie i aktualizowanie sprzętu, gry, projekty hybrydowe i wiele innych, w wyłożonej boazerią sali przypominającej sale spotkań dla kadry kierowniczej w głównych sklepach Apple Store. Występy zostały nagrane i uwzględnione w nowej reklamie Intela „Breaking the Magic: The Social Experience”.

Ryan Schrute, główny strateg wydajności w firmie Intel, podkreślił cztery minuty w tweecie w poniedziałek.

„Zabraliśmy 12 prawdziwych fanów Apple do grupy fokusowej promującej „nadchodzące funkcje sprzętowe”, które w rzeczywistości były komputerami, które można dziś kupić. Przyjemne doświadczenie, które pokazuje siłę ekosystemu komputerów PC, naszych partnerów i technologii Intela” – powiedział Schrute.

Wybrani użytkownicy Apple ubolewają nad brakiem możliwości rozbudowy komputera Mac, a mianowicie przydziałem pamięci RAM i rzadkim katalogiem gier, podczas gdy nowe dodatki, takie jak ekrany dotykowe i składane konstrukcje hybrydowe, są uznawane za interesujące funkcje. Prezenter ujawnia, że ​​komputery mają wszystkie omawiane funkcje, ku nieuzasadnionemu zdumieniu uczestników improwizowanego badania.

Następnie ukryte drzwi otwierają się, odsłaniając pomieszczenie pełne laptopów, komputerów stacjonarnych i hybryd wyposażonych w możliwości sprzętu na zamówienie podczas sesji. Fani Apple są – znowu bezpodstawnie – zaskoczeni, a niektórzy nawet bardzo płodni, widząc gamę komputerów PC, z których większość oferuje kształty i technologie dostępne od lat.

W dzisiejszym tweecie Sarwat powiedział, że reakcje uczestników były prawdziwe i nieskryptowane, dodając: „Zaskakujące jest, jak wiele osób korzystających z technologii wciąż nie zna możliwości komputera”.

Intel przesunął się na Apple Silicon Na początku 2021 r. Z zestawem wyselekcjonowanych parametrów, aby pokazać układy x86 w korzystnym świetle. Reklamy rozpoczęte w lutym. Kampania „Go PC” rekrut Była gwiazda „I’m a Mac”, Justing Long, mówi o śmieciach w komputerze Mac, skupiając się na wszystkim, od wydajności energetycznej po zależność Apple od kluczy sprzętowych.

Apple jest w trakcie przestawiania całej rodziny komputerów Mac z procesorów Intela na zaprojektowane przez siebie chipy z serii M. Wysiłki rozpoczęły się pod koniec zeszłego roku wraz z wydaniem krzemowych wersji firmy Apple MacBook Pro 13 caliI Macbook Air I Mac minii kontynuowany w 2021 b M1 iMac. Oczekuje się, że firma przedstawi 14 i MacBook Pro 16 cali Modele z chipsetami serii M w październiku, podczas gdy 2022 Mac Pro Przejście może zostać zakończone w obiecanym okresie dwóch lat.

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *